חדשות יהדות

מפתיע וכואב: זוהי המשפחה היהודית המתבוללת של ג’ו ביידן, הנשיא הנבחר

בנו וביתו של הנשיא הנבחר ביידן נשואים ליהודים מתבוללים; גם קמלה האריס, סגניתו של הנשיא, נשואה ליהודי. הוכחה נוספת לשואה השקטה של יהדות ארצות הברית

  • כ"ב חשון התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מפתיע וכואב: ג'ו ביידן, נשיאה הנבחר של ארצות הברית, הוא אב לצאצאים הנשואים ליהודים בנישואי תערובת והתבוללות. בנו, עו"ד האנטר ביידן, נשוי ליהודיה בשם מליסה כהן, ילידת דרום אפריקה.

כהן, כלתו של הנשיא הנבחר, נולדה לזוג הורים יהודיים דתיים ששמרו על אורח החיים היהודי, אך היא התרחקה מהדת והתחתנה בנישואי תערובת. במהלך השנים נודעה כמבקרת פומבית את מדיניותו של הנשיא דונלד טראמפ, והרבתה להאשים אותו בתמיכה בקבוצות גזעניות לבנות, וניאו נאציים.

בת נוספת של ג'ו ביידן, אשלי, נשואה אף היא ליהודי בשם האוורד קריין, רופא אף אוזן גרון. הם התחתנו באירוע מעורב, על ידי רבאיי וכומר.

גם סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס, נשואה לגבר יהודי בשם דאגלס אמהוף. אמהוף, הוא עורך דין במקצועו והם התחתנו בנישואין פרטיים שלא לפי דת משה וישראל. עם זאת, כדי לכבד את היהדות, שברו כוס מתחת לחופה.

הקשר המשפחתי היהודי של ביידן והאריס מהווה עוד הוכחה לשואה השקטה של יהדות ארצות הברית. למרבה הכאב, לכל אורך הדורות היו יהודים מתבוללים אשר נכרתו מעם ישראל, ולא נותר מהם זכר. התבוללות היא תופעה מחרידה עד מאוד, במיוחד בדורנו. ארה"ב, כידוע, מונה את מספר היהודים הגדול ביותר בחו"ל. המכון לתכנון מדיניות של העם היהודי, מצא כי בארה"ב הקהילה היהודית מנתה בשנת 1970 כ-5.4 מיליון נפש, וכיום מספרה עומד על 5.275 מיליון. התברר כי 75% מהיהודים לומדים בבתי ספר של גויים, ולמעלה ממחצית מבני ובנות הקהילה היהודית התחתנו עם גויים. נכון לשנת 2010, 55% מיהדות ארצות הברית התבוללה.

במשך ההיסטוריה חלו ניסיונות רבים להשמיד את העם היהודי על ידי נישואי תערובת והתבוללות. אבל המלחמה הזו אף פעם לא נגמרה והיא ממשיכה עד היום. כיום תנועות המסיון תופסות תאוצה, ובמקביל אחוז ההתבוללות מרקיע שחקים. פאנל מרתק עם מיטב הרבנים והמומחים בנושא:

 

 

 

 
 
 
תגיות:נשיא ארה"בהתבוללותג'ו ביידןמשפחתו של ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה