חדשות בארץ

צה"ל הפיל רחפן חיזבאללה שחדר לשטח ישראל

דובר צה"ל מסר כי הרחפן היה במעקב הכוחות לאורך האירוע, וכי לא נשקפה סכנה לכוחות צה"ל וליישובים הסמוכים: "פיקוד הצפון לא יאפשר כל הפרה של ריבונות מדינת ישראל"

אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

כוחות צה"ל הפילו אחר הצהריים (שלישי) רחפן של ארגון חיזבאללה, שחדר משטח לבנון לישראל. דובר צה"ל הדגיש כי הרחפן היה במעקב הכוחות לאורך האירוע, וכי לא נשקפה סכנה לכוחות צה"ל וליישובים הסמוכים.

"פיקוד הצפון ממשיך לשמור על מוכנות גבוהה, ולא יאפשר כל הפרה של ריבונות מדינת ישראל", הוסיפו בצה"ל.

חדירת הרחפן באה בצל הדריכות בצה"ל לנוכח האפשרות שחיזבאללה ינסה לממש את איומיו לנקום על חיסול אחד מפעיליו בתקיפה באזור דמשק בחודש יולי שיוחסה לישראל. כזכור, בתחילת חודש אוגוסט הפיל צה"ל רחפן שחדר מלבנון לשטח מדינת ישראל באזור החרמון.

מספר ימים קודם לכן, סיכל כוח צה"ל ניסיון של חוליית מחבלים להניח מטענים בגבול סוריה-ישראל. כוח מיוחד שביצע מארב באזור דרום רמת הגולן, סמוך למוצב צבאי בלתי מאויש, זיהה מספר מחבלים מניחים מטענים בקרבת גדר הגבול. כוח צה"ל וכלי טיס של חיל האוויר ירו במקביל לעבר החוליה, שמנתה ארבעה מחבלים, ופגעו בהם. בתגובה לתקרית, תקף חיל האוויר יעדים של הצבא הסורי בדרום סוריה. המטרות שהותקפו כללו עמדות תצפית ואמצעי איסוף מודיעין, תותחי נ"מ ואמצעי שליטה ובקרה בבסיסי צבא סוריה.

תגיות:לבנוןחיזבאללהצה"לרחפן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה