חדשות בארץ

אלוף הרצי הלוי מונה לסגן הרמטכ"ל

שר הביטחון בני גנץ החליט למנות את מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי, לסגן הרמטכ"ל: "כמי שמכיר אותו עשרות שנים, אני בטוח שהוא יהיה סגן רמטכ"ל מצוין"

אלוף הרצי הלוי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)אלוף הרצי הלוי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

דובר צה"ל מסר היום (שני), כי שר הביטחון בני גנץ החליט למנות את אלוף הרצי הלוי לסגן הרמטכ"ל, וזאת על פי המלצת הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי.

"הרצי הוא קצין עתיר ניסיון, שביצע תפקידי פיקוד ומטה מגוונים בהצטיינות, לאורך ולרוחב המערכת הצה"לית", אמר גנץ. "כמי שמכיר אותו עשרות שנים, אני בטוח שהוא יהיה סגן רמטכ"ל מצוין, שיסייע לרמטכ"ל ולכלל מפקדי צה"ל להוביל את הצבא מול האתגרים המשתנים, בכל הזירות המבצעיות ובתהליכי בניין הכוח הנדרשים".

הלוי נולד בשנת 1967, והתגייס בשנת 1985 לחטיבת הצנחנים. בין היתר, הוא פיקד על החטיבה, על סיירת מטכ"ל, שירת כראש חטיבת ההפעלה באגף המודיעין, כמפקד המכללה לפיקוד ומטה וכראש אגף המודיעין. בשנת 2018 מונה הלוי למפקד פיקוד הדרום.

הלוי, נשוי ואב לארבעה ילדים, הוא בעל תואר ראשון בפילוסופיה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, ומחזיק גם בתואר שני בניהול משאבים לאומיים בארצות הברית.

גנץ ביקש להודות לאלוף יואל סטריק, שהיה מועמד מוביל לתפקיד: "יואל הוא קצין מוערך ועתיר זכויות, שביצע תפקידי פיקוד בשטח ובמטה, ומוביל בימים אלו שינויים משמעותיים בתפיסת ההפעלה של צבא היבשה, בכדי להכין אותו לשדה הקרב העתידי. אני בטוח שהוא ימשיך לתרום לצה"ל ולמדינת ישראל".

תגיות:בני גנץצה"להרצי הלוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה