חדשות בריאות

861 נדבקים חדשים אתמול, שיעור החיוביים ירד ל-1.8%

על פי נתוני משרד הבריאות, 313 חולים נמצאים במצב קשה, 135 מתוכם מחוברים למכונות הנשמה. מניין הנפטרים עומד על 2,735

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שלישי), כי אתמול אובחנו 861 נשאי קורונה חדשים. מספר הבדיקות הכולל הסתכם ביותר מ-49 אלף, ובשיעור החיוביים נרשמה ירידה ל-1.8%. מקדם ההדבקה R עומד על 1.08.

8,030 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, 534 מתוכם מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 313 חולים מוגדר קשה, ומספר המונשמים עלה ל-135.

מפרוץ המגפה, אותרו בישראל 325,035 נשאי קורונה. מניין הנפטרים עומד על 2,735.

קבינט הקורונה אישר אמש את המשך פתיחתה ההדרגתית של מערכת החינוך. במסגרת ההחלטה, תלמידי כיתות ה'-ו' יחזרו ללימודים ביום שלישי הבא, ותלמידי י"א-י"ב ישובו למוסדות החינוך בשבוע שלאחר מכן. עוד הוחלט כי מרכזי הקניות הפתוחים הממוקמים ביישובים הירוקים ייפתחו כבר היום. בחדשות 12 דווח מפי גורמים בכירים בממשלה, כי לאור מגמת העלייה בתחלואה לא צפויות הקלות נוספות בתקופה הקרובה.

במסיבת עיתונאים שנערכה בתום ישיבת הקבינט, הבהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי המשך היציאה מהסגר מותנה במצב התחלואה, וכי תיתכן השהייה בהסרת המגבלות: "אנחנו בנקודה קריטית. לצערי, מקדם ההדבקה עולה. כשהוא 1 – אין עלייה ואין ירידה. כשהוא יותר מ-1 – המגפה מתפשטת. מקדם ההדבקה עבר את ה-1, לכן אנחנו חייבים להוריד אותו בחזרה".

"אסור שנפעל בחיפזון", הדגיש ראש הממשלה. "אם נהיה פזיזים, אנחנו עלולים לראות זינוק בתחלואה שיפגע גם בבריאות וגם בכלכלה. אנחנו פותחים באחריות ובזהירות. אם נתחיל לראות עלייה – נפעל ונעשה מה שצריך. יש לנו אפשרות לצאת מהקורונה בטווח נגיעה של כמה חודשים. לא נסכן את החיים והבריאות של אזרחי ישראל".

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה