חדשות בארץ

אשדוד: שני הרוגים בפיצוץ בלון גז במפעל למתכות

פיצוץ של בלון גז במפעל באשדוד גרם למותם של שני עובדים, אחד מהם נתין טורקי והשני פלסטיני המתגורר ביו"ש. בתאונת העבודה נפצעו שני בני אדם נוספים. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרשלנות

אא

שני פועלים כבני 40 נהרגו הבוקר (שלישי) בפיצוץ של בלון גז במפעל למתכות ברחוב העוגן שבאזור התעשייה הצפוני של אשדוד. מדובר בתאונת עבודה, והמשטרה פתחה בחקירה בחשד לרשלנות. ההרוגים הינם נתין זר מטורקיה ופלסטיני המתגורר באזור יו"ש. בתאונה נפצעו שני בני אדם נוספים.

ממד"א נמסר, כי "בשעה 07:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על מיכל שהתפוצץ במפעל למתכות באזור התעשייה הצפוני באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים מהמקום בשלב זה על ארבעה נפגעים, בהם שני גברים כבני 40 ללא סימני חיים וגבר נוסף כבן 40 במצב בינוני שמפונה לבית החולים אסותא באשדוד עם חבלות בגפיים. פצוע נוסף פונה באופן עצמאי. במקום נערכות סריקות לאיתור נפגעים נוספים".

פראמדיקים של מד"א, מתן כהן ומיכאל ארליכמן, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו הרס. גבר כבן 35 חולץ על ידי אנשים במקום כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעה קשה ברגל. הם הכניסו אותו לרכב פרטי ויצאו איתו לחבירה איתנו. העלינו אותו לאמבולנס, ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים תוך טיפול מציל חיים כשמצבו בינוני ובהמשך הוא הורדם. במקום האירוע אותרו שני גברים כבני 40 מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם פציעה רב-מערכתית קשה, ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם במקום. הסריקות לאיתור עובדים נוספים שהיו במפעל נמשכות".

מבית החולים אסותא נמסר על הגעתו של פצוע בינוני הסובל מפציעת גפיים משמעותית: "עם קבלתו טופל על ידי צוות הטראומה. לאור פציעתו, היה צורך להרדימו ולהנשימו. מחדר הטראומה הועבר לחדר ניתוח להמשך טיפול. מצבו יציב".

תגיות:אשדודתאונת עבודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה