חדשות בארץ

נתניהו: "פועלים להגדיל את מספר החיסונים, זו התחלת הסוף של הקורונה"

ראש הממשלה נתניהו עדכן, כי שוחח עם בכירי חברת מודרנה כדי להגדיל את מספר מנות החיסונים שיוקצו לישראל: "מאמין שאנחנו על סף חתימה – אלה חדשות מצוינות"

נתניהו, הערבנתניהו, הערב
אא

נתניהו, הערב (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו עדכן הערב (רביעי) על המגעים שמנהלת ישראל לרכישת חיסונים נוספים מחברת מודרנה. "בשורות טובות בחזית הקורונה", אמר בסרטון שפרסמה לשכתו. "שלשום שוחחתי עם מנכ"ל מודרנה, סטפן באנסל, אתמול עם ד"ר טל זקס, בכיר בחברה, על חתימה על הגדלת מספר המנות שיוקצו לאזרחי ישראל. אני מאמין שאנחנו על סף חתימה – אלה חדשות מצוינות".

"בנוסף לכך חברת פייזר, שאיתה כבר חתמנו על 8 מיליון מנות, הולכת להגיש אישור תוך ימים לרשויות הרפואה בארצות הברית, כדי לספק את החיסונים האלה, ואנחנו נהיה בין הראשונים לקבלם. זוהי התחלת הסוף של הקורונה", הצהיר נתניהו.

מוקדם יותר היום, עדכנו פייזר ושותפתה לפיתוח החיסון, חברת ביונטק, על השלמת השלב השלישי בניסוי הקליני. מניתוח סופי של התוצאות עולה, כי החיסון נמצא יעיל ב-95%. יעילותו של החיסון באנשים מעל גיל 65 הסתכמה ביותר מ-94%. עוד נמסר, כי לא אובחנו תופעות לוואי משמעותיות בקרב 44 אלף המתנדבים שהשתתפו בניסוי. שתי החברות הודיעו, כי בכוונתן לפנות "בתוך ימים" למנהל התרופות והמזון האמריקני (FDA) בבקשה לקבל אישור חירום לשימוש בחיסון.

תגיות:נגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה