חדשות בריאות

קבינט הקורונה אישר: מספר הלקוחות בחנויות יוגדל

בעקבות התורים הארוכים במתחמי הקניות, אישרו שרי הקבינט להגדיל את התפוסה המרבית בחנויות. שר האוצר ישראל כ"ץ: "החלטה חשובה ומתבקשת"

(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

קבינט הקורונה אישר אמש (רביעי) את הגדלת התפוסה המרבית המותרת בחנות רחוב ובחנות הפועלת במתחם קניות, וזאת בהתאם לגודל החנות. על פי ההחלטה, מספר הלקוחות המותר יהיה לפי יחס של אדם לכל 7 מ"ר משטח החנות ולא יותר מ-10 אנשים. בכל מקרה, התפוסה המותרת לא תפחת מ-4 אנשים כפי שאושר עד כה.

ההחלטה להגדיל את מספר הלקוחות שיכולים להיכנס לחנות בו-זמנית התקבלה בעקבות הצעתו של יו"ר ועדת החוקה, חבר הכנסת יעקב אשר, ליצור הבחנה בין חנויות גדולות וקטנות. זאת לאחר התורים הארוכים שנרשמו בתחילת השבוע ברחבי הארץ, עם פתיחתם של מתחמי הקניות הפתוחים. ההצעה קיבלה את תמיכתו של שר הבריאות יולי אדלשטיין, שהעלה אותה לאישור הקבינט.

שר האוצר ישראל כ"ץ בירך על ההחלטה: "החלטה חשובה של קבינט הקורונה: לאפשר כניסת 10 לקוחות לחנות במקום 4", כתב בטוויטר. "זו החלטה מתבקשת נוכח צפיפות התורים והצורך להקל על הלקוחות ועל בעלי העסקים. כעת ניתן לפתוח את השווקים והקניונים, ולאפשר למסחר במשק ועובדים רבים לחזור לפעילות מלאה".

בהחלטה נוספת של הקבינט, הוחלט לאשר את תקנות משרד הבריאות ולאפשר את פתיחת המסעדות והאטרקציות התיירותיות ב"איים הירוקים" באילת ובים המלח. עוד הוחלט, כי ניתן יהיה לפתוח את גני החיות ברחבי הארץ.

תגיות:קבינט הקורונהיעקב אשר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה