חדשות בארץ

"שאלוקים ירחם עליו": נתניהו ניחם את מוחמד סעוד על מות אביו מהקורונה

"תודה לכולם על העידוד ועל כל התפילות החמות והמעודדות שאלוקים בוודאי שמע. התפילות ילכו למקום טוב, אלוקים תמיד שומר את התפילות", כתב הבלוגר הסעודי. נתניהו אף הוא ניחם: "אני שולח את תנחומיי העמוקים והזדהות כנה לידידי מוחמד ומשפחתו, שאלוקים ירחם עליו"

אא

ראש הממשלה מפתיע: בחשבון הטוויטר שלו פרסם נתניהו דברי ניחומים לבלוגר הסעודי מוחמד סעוד, לאחר שאביו מת מהקורונה ביום שני האחרון. 

את הדברים פרסם נתניהו בשפה הערבית, וכתב כי "בצער רב קיבלתי את הידיעה על מות אביו של ידידי מוחמד סעוד. אני שולח את תנחומיי העמוקים והזדהות כנה לידידי מוחמד ומשפחתו, שאלוקים ירחם עליו". פהד סעוד, אביו של מוחמד, חלה בקורונה לפני חודשים אחדים, והשבוע כאמור מת מהנגיף והוא בן 76.

בד בבד, אלפי ישראלים שהתיידדו עם הבלוגר הסעודי בעקבות הפוסטים הפרו-ישראליים שלו, שיגרו לו את תנחומיהם. 

"תודה רבה רבה על המילים החמות והמעודדות", כתב להם סעוד בתגובה, בעמוד הפייסבוק שלו. "אלוקים ישמור עליכם ועל כל משפחותיכם ובעזרת השם נזכה לראות שלום בין העמים. יום יבוא וכולנו נחיה בשלום, וכולכם תגיעו לבקר בממלכת סעודיה ואנחנו נגיע לבקר אצלכם בישראל".

סעוד גם שיתף את עוקביו בחודשים הקשים שעברו עליו מאז שאביו חלה, וכתב כך: "היו לי חודשים קשים מאוד בגלל המחלה של אבא שלי. המילים שלכם עודדו אותי מאוד, גם אם לא הספקתי להגיב לכולכם באופן אישי. אני רוצה שתדעו שאני קורא את כל התגובות. לפעמים לוקח לי הרבה זמן כי הן רבות מאוד, ואני לא יכול להגיב לכולם בנפרד, כי זה מאוד הרבה. תודה לכולם על העידוד ועל כל התפילות החמות והמעודדות שאלוקים בוודאי שמע. התפילות ילכו למקום טוב, אלוקים תמיד שומר את התפילות", כתב. 

תגיות:נתניהומוחמד סעודבלוגר סעודי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה