חדשות בארץ

נתניהו: "אסור לחזור להסכם הגרעין הקודם עם איראן"

בנאום שנשא בטקס לזכרו של ראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון, שיגר ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר לנשיא הנבחר של ארצות הברית, ג'ו ביידן: "צריך להתמיד במדיניות בלתי מתפשרת, כדי להבטיח שאיראן לא תפתח נשק גרעיני"

נתניהו בטקס, היום (צילום מסך, לע"מ)נתניהו בטקס, היום (צילום מסך, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) לאיום האיראני, ברקע החששות כי הנשיא הנבחר של ארצות הברית, ג'ון ביידן, יפעל לחזור להסכם הגרעין ממנו פרש הנשיא היוצא דונלד טראמפ.

בנאום שנשא בשדה בוקר, בטקס האזכרה הממלכתי לראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון, במלאת 47 שנים למותו, אמר נתניהו: "מי שתוקף אותנו, כפי שהיה אתמול מעזה, נתקל בתגובה נחרצת. המדיניות שלנו עקבית. לא נאפשר לאיראן להתבסס צבאית בסוריה, לא נאפשר לגרורותיה לפעול נגדנו משטחי סוריה, לבנון או כל מקום אחר. ולא נאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני".

במסר לביידן, הוסיף ראש הממשלה: "אסור לחזור להסכם הגרעין הקודם. צריך להתמיד במדיניות בלתי מתפשרת, כדי להבטיח שאיראן לא תפתח נשק גרעיני ושהיא תחדל מהתנהגותה התוקפנית, כולל תמיכתה בטרור".

נתניהו הוסיף כי "בזכות עמידתנו הנחרצת נגד ההתגרענות של איראן, ובזכות ההתנגדות שלנו להסכם הגרעין עם איראן – מדינות ערביות רבות שינו מן היסוד את גישתן לישראל. אם נמשיך בדרך זו, של חיזוק עוצמתה של ישראל וחיזוק הקשר עם העולם הערבי המתון ששואף ליציבות וקידמה – נראה עוד מדינות שמרחיבות את מעגל השלום".

תגיות:איראןהסכם הגרעין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה