חדשות בריאות

משרד הבריאות: שיעור החיוביים זינק ל-3.3%

על פי נתוני משרד הבריאות, 273 חולי קורונה מאושפזים במצב קשה, מתוכם 112 מחוברים למכונות הנשמה. מניין הנפטרים מפרוץ המגפה עומד על 2,854

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (ראשון), כי אתמול אובחנו 569 נדבקים חדשים בקורונה. כבכל סוף שבוע, מספר הבדיקות היה נמוך יחסית והסתכם ב-17,126, אולם שיעור הבדיקות החיוביות זינק ל-3.3%, זאת לאחר ששלשום עמד אחוז החיוביים על 2.2%.

במספר החולים הפעילים נרשמה עלייה ל-9,923, מתוכם 510 מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 273 חולים מוגדר קשה, ביניהם 112 מונשמים.

מפרוץ המגפה, אותרו בישראל 334,988 נשאי קורונה. מניין הנפטרים עומד על 2,854.

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, התייחס הבוקר לעומסים הכבדים שנרשמו בקניונים שנפתחו בסוף השבוע במסגרת התוכנית הניסיונית. "התמונות מעידות שהציבור לא שמר לא על ריחוק ולא על מסכות, וגדש את הקניונים", אמר בריאיון לכאן ב'. "נשוחח היום עם בעלי הקניונים, וייתכן שנשנה את הפיילוט".

מקורביו של שר הבריאות יולי אדלשטיין אמרו אמש, כי הוא רואה בחומרה את העומסים בקניונים, ועל כן הנחה לקיים דיון דחוף בשאלה האם לבטל את הפיילוט שהחל רק שלשום. "היה מצופה מבעלי הקניונים לנהוג באחריות ולהקפיד על כל ההנחיות של משרד הבריאות", אמרו. "מה שעשו בשישי הייתה ירייה עצמית ברגל".

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה