מעניין

"פתאום ראיתי אצבעות מציצות": פועל נלכד בבור ביוב למשך 3 ימים, וחולץ בנס

סין: פועל שעבד בתוך חור של ביוב נתקע שם למשך שלושה ימים וחולץ בנס, לאחר שתלמיד הבחין באצבעות המבצבצות מחור הביוב - באמצע שיעור נהיגה שבו היה

(צילום: מתוך פייסבוק)(צילום: מתוך פייסבוק)
אא

סין: פועל שעבד בתוך חור של ביוב נתקע שם למשך שלושה ימים וחולץ בנס, לאחר שתלמיד הבחין באצבעות המבצבצות מחור הביוב - באמצע שיעור נהיגה שבו היה. 

התלמיד, שבתחילה לא ממש הבין מה עיניו רואות, סיפר כי שמע רעש מוזר שמגיע מתעלות הביוב, ורק אז הבחין באצבעות שמציצות מן החור. "זה היה כאילו הוא מנסה לשלוח אותות מצוקה", שחזר התלמיד בראיון עמו. כשהתקרב אל החור, החל התלמיד לדבר עם האדם שבתוך הביוב, ומהשיחה ביניהם הבין כי מדובר בפועל זבל שנפל בטעות בביוב התת קרקעי, ולא הצליח לצאת ממנו".

לדברי הפועל, הוא היה שם שלושה ימים בסך הכל. 

"הזעקתי את הרשויות וכבאים הובאו למקום", סיפר התלמיד. "הם התחילו לעבוד כדי לחלץ אותו, וזה לקח להם משהו כמו חצי שעה. נדרש להם זמן לפתוח את הביוב, ורק אחר כך הם שלפו משם את הפועל, ולקחו אותו לבית החולים".

לי האונאן, אחד הכבאים שנכחו בזירה, סיפר כי לא הצליחו להשתמש בציוד כבד כי חששו לפצוע את האדם. "הצוות שלנו כלל 4-5 חברים והיינו צריכים להשתמש בפטיש כדי לפתוח קודם את הפתח, שהיה מוקף בבטון. אחרי זה נתנו לאדם מים ווידאנו שהוא לא סובל מהתייבשות לפני שהאמבולנס לקח אותו לבית החולים".

תגיות:ביובחילוץמטורף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה