חדשות בעולם

מטורף: בנאי מקרואטיה נפל מהקומה העשירית ומת. רופאיו: "הוא מת מקורונה"

אירוע טראגי שאירע לפני ימים אחדים בקרואטיה - מעלה תהיות על המספרים האמיתיים של חולי הקורונה המאומתים, המדווחים בתקשורת העולמית

אא

אירוע טראגי שאירע לפני ימים אחדים בקרואטיה - מעלה תהיות על המספרים האמיתיים של חולי הקורונה המאומתים, המדווחים בתקשורת העולמית. 

בנאי ששמו לא פורסם במדיה - נפל מהקומה העשירית במהלך עבודתו ומת - אך בדוח הפטירה ציינו רופאיו כי הוא מת מקורונה. 

בעקבות הנפילה נחבל האיש קשות בפניו, בידיו ובגופו, ולמרות המאמצים להחיות אותו, הצוותים הרפואיים נואשו וקבעו את מותו במקום. כשגופתו הגיעה לבית החולים, החליטו הרופאים לערוך לה בדיקת קורונה, והיא יצאה חיובית. למרות העליהום התקשורתי וההלם שנוצר בעקבות הדיווח, הרופאים מסבירים כי בנתיחה שלאחר המוות ראה הפתולוג כי הריאות של המת היו חסומות, וכי הדבר מוכיח כי הוא סבל ממצוקה נשימתית חמורה - אחד מתסמיניה של הקורונה. 

חוקרים מאוניברסיטת זאגרב הסבירו כי הקורונה היא זו שהביאה לנפילתו של הבנאי מהקומה העשירית, וכי הראיות שנמצאו בנתיחה שלאחר המוות הן "חד משמעיות". שוטרים שנשלחו לחקור את סביבת עבודתו של האיש, משפחתו וחבריו, סיפרו כי שבוע קודם לנפילה, האיש סבל מכאבי ראש, חום, שיעול, קוצר נשימה ועייפות, זאת בנוסף לעישון מאסיבי וסוכרת מסוג 2. פרופסור אנגלי בשם פול האנטר חווה דעתו על המקרה ואמר כי גם הוא נוטה לייחס את הנפילה לקורונה, ומציע כי אולי סבל מהתקף לב שנגרם על ידי המחלה וזה בעצם הוביל לנפילתו.

תגיות:בנאיקורונהקרואטיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה