חדשות בריאות

לראשונה מזה חודש וחצי: יותר מ-1,500 נדבקים חדשים ביממה

על פי נתוני משרד הבריאות, אתמול אובחנו 1,523 נדבקים חדשים בקורונה. בבתי החולים מאושפזים 539 חולים, מתוכם 267 במצב קשה. מניין הנפטרים מאז פרוץ המגפה עומד על 2,883

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (חמישי), כי אתמול אובחנו 1,523 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה – הנתון היומי הגבוה ביותר מזה כחודש וחצי, אז החלה ישראל בתהליך היציאה מהסגר השני. מספר בדיקות האבחון שפוענחו הסתכם בכ-69 אלף, ובשיעור הבדיקות החיוביות נרשמה עלייה – ל-2.2%.

מספר החולים הפעילים ממשיך לעלות, ועומד על 11,751. בבתי החולים ברחבי הארץ מאושפזים 539 חולים, מתוכם 267 במצב קשה. מספר החולים המונשמים עלה ל-99.

מפרוץ המגפה אותרו בארץ קרוב ל-340 אלף נשאים מאומתים. מניין הנפטרים כתוצאה מסיבוכי הנגיף עומד על 2,883.

דוח של מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה, שפורסם אתמול, מלמד, כי בשבוע האחרון – ולראשונה מזה כחודש וחצי – מספר המאומתים החדשים ליממה, בממוצע שבועי, עומד על יותר מאלף. בנוסף, בימים האחרונים ניכרת עלייה בחלקם של המאומתים בני 60 ומעלה מכלל המאומתים, עובדה שצפויה להוביל לתחלואה קשה מוגברת בתוך כשבוע. מומחי המרכז, המופעל על ידי אמ"ן, טוענים כי נתונים אלו "מסמנים כי אנו בפתחו של גל שלישי".

עוד טוען הדוח, כי "לאור התרחבות היקף ההדבקה (מגזרית, גילאית וגאוגרפית), נראה שלא יהיה די במניעת הקלות נוספות, אלא נכון לשקול חזרה מחלק מההקלות שמומשו כבר, כדי לבלום את העלייה ולמנוע מהמגפה לצאת משליטה".

בתוך כך, ועדת השרים לאזורים מוגבלים אישרה אמש את המלצת משרד הבריאות להכריז על שפרעם כאזור מוגבל למשך ארבעה ימים, החל מהיום בשעה 17:00 ועד ליום שני באותה שעה. ההכרזה על יפיע ואום אל-פחם כאזורים מוגבלים הוארכה בשלושה ימים נוספים, עד ליום ראשון בשעה 17:00. מנגד, הוחלט לבטל את ההכרזה על עראבה כאזור מוגבל.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה