חדשות בארץ

עמיר פרץ: אתמודד על תפקיד נשיא המדינה

בריאיון לגלי צה"ל, הכריז יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, על מועמדותו לתפקיד נשיא המדינה: "יש לי יכולת ליצור הידברות. כולם יודעים להעריך את עמדותיי, אפילו כאלה שמתנגדים להן"

פרץ (צילום: פלאש 90)פרץ (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר מפלגת העבודה, שר הכלכלה עמיר פרץ, הכריז הבוקר (חמישי) באופן רשמי על התמודדותו לתפקיד נשיא המדינה. בריאיון לקרן מרציאנו ואודי סגל בגלי צה"ל, אמר פרץ: "זה אחד התפקידים שאני יכול לתרום בו למדינת ישראל. יש שסעים וקרעים, מתח עצום בעם. יש לי יכולת ליצור הידברות – גם עם החרדים, גם עם החילונים, גם עם הימנים והשמאלנים. כולם יודעים להעריך את עמדותיי, אפילו כאלה שמתנגדים להן".

פרץ מצטרף לחבר הכנסת לשעבר יהודה גליק והשר לשעבר פרופ' שמעון שטרית, שכבר הודיעו על מועמדותם לנשיאות. בין האישים נוספים המעוניינים בתפקיד האזרח מספר אחת, אולם טרם הכריזו על כך רשמית נמצאים יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, יצחק הרצוג, המכהן כיום כיו"ר הסוכנות היהודית, ושר הבריאות יולי אדלשטיין. שם נוסף שעלה לא אחת בשנים האחרונות הינו של אשת החינוך וכלת פרס ישראל, מרים פרץ.

אתמול פורסם בכאן ב' כי הזמר הוותיק וחתן פרס ישראל, יהורם גאון, שוקל להציג את מועמדותו לתפקיד הנשיא. מקורביו של הזמר בן ה-80 אישרו את הידיעה, ואמרו כי גאון יודיע בימים הקרובים על החלטתו. בתו, הילה גאון, אמרה ל-N12: "אני חושבת שהוא מאוד מתאים לתפקיד הזה. בעיניי הוא אחד האנשים הכי מיוחדים, זה האבא האישי שלי ואני לא צריכה להרחיב. אבל, עדיין יפתיע אותי מאוד אם זה יקרה. המון שנים מציעים לו וזה לא קרה, אבל בואו נראה".

כהונתו בת שבע השנים של הנשיא הנוכחי ראובן ריבלין תסתיים ביולי 2021, הבחירות למינוי מחליפו צפויות להיערך חודש קודם לכן. ריבלין הבהיר שלשום, כי אינו מתכוון לשוב לזירה הפוליטית. בריאיון שהעניק בבית הנשיא לאתר "שווים", במסגרת היום הבינלאומי להעלאת המודעות לזכויות אנשים עם מוגבלות, אמר: "כשאני 'אשתחרר' אהיה בן 82. מגיע לי גם קצת חופש, לא? שנים רבות שאני משרת את המדינה – בעיריית ירושלים, בכנסת, בממשלה וכנשיא המדינה. חשוב מאוד שהזקנים יתנו עצות להנהגת המדינה, אבל אני חושב שלהתעסק בפוליטיקה בגיל 82 זה קצת מופרז".

תגיות:נשיא המדינהעמיר פרץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה