חדשות יהדות

קידוש השם: רכש ממיסיונרים אלפי מזוזות לא כשרות, וויתר עליהן כדי לא להכשיל יהודים 

יהודי שאינו שומר תורה ומצוות רכש לאחרונה אלפי מזוזות שאינן כשרות ממסיונרים נוצריים, אך לא היסס לוותר עליהן ולהוציא אותן כליל מרשת החנויות שלו - לאחר שפעילי 'יד לאחים' העמידו אותו על טעותו. הוא אמנם הפסיד בכך כסף רב, אך קידש שם שמיים ברבים

אא

זה שנים שהמסיונרים הנוצריים פועלים ללא לאות כדי להפיל יהודים תמימים לרשתם, ולקרבם אל הנצרות. 

פעיל מטעם ארגון 'יד לאחים' שהוא רב שעובד עם קהילת דוברי רוסית בצפון, סיפר כי נתקל לאחרונה במזוזה 'מוזרה' במיוחד, שהייתה קבועה בכניסה למועדון לקשיש בעיר צפונית. הרב, שנשא בתיקו מזוזות כשרות מאז ששמע על הפעילות המסיונרית באזורו, ביקש את רשותו של מנהל המועדון לבדוק את המזוזה המוזרה, ולא הופתע במיוחד כשפתח אותה וגילה כי אין בתוכה קלף כלל, וכי היא נושאת על גבה סמלים נוצריים מובהקים. 

לדבריו, האנשים שמקבלים את המזוזות הללו, יודעים מעט על יהדותם וממילא לא טורחים לברר מה צריך להיות בתוך מזוזה כשרה. הם מסתפקים במראה המזוזה שזהה לזה של מזוזה כשרה, ולא טורחים לשאול את עצמם מה יש בתוכה, והאם היא מקובלת בעולם היהודי. 

מסתבר שהמיסיונרים הנוצריים לקחו על עצמם כמשימה להכניס כמה שיותר מזוזות שכאלה למקומות שיש בהם ריכוזים יהודיים, ולמעשה המזוזות הללו נמכרות גם ברשתות גדולות ומוכרות. 

שטף של פניות הגיע לאחרונה אל ארגון 'יד לאחים', מאנשים שהתלוננו ואמרו כי חשבו שהם מקיימים מצווה, ולרגע לא העלו בדעתם כי הם עושים עברה בעצם קביעת המזוזה הזו. במקרה אחר רכש יהודי שאינו שומר תורה ומצוות אלפי יחידות של מזוזות מגורמים מסיונריים נוצריים, והפסיד אלפי שקלים - אך קידש שם שמיים כאשר החליט להסיר את המוצר מרשת החנויות שלו, לאלתר, כאשר הבין באיזו עברה חמורה הוא נכשל. 

כעת פונים פעילי 'יד לאחים' לציבור הרחב, ובפרט לזה שאינו שומר תורה ומצוות - בבקשה כי יתריע על כל דבר שנראה לו חשוד כפעילות מסיונרית נוצרית. לדבריהם, התגברות הפעילות המסיונרית היא דווקא לפני חגים יהודיים כמו זה שאנו נמצאים בפתחו - חג החנוכה, ודווקא עכשיו חשוב שנהיה מודעים לכך ששונאי ישראל מנסים להילחם בנו בכל הכוח, כדי להשכיח תורת הקב"ה מאיתנו להעבירנו מחוקי רצונו. 

תגיות:מזוזהזהירותנוצריםרוחניותסכנהמסיונרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה