חדשות בריאות

מדהים: קשישה בת 99 החלימה מקורונה

חזקה מתמיד: קשישה בת 99, תושבת קרואטיה ששרדה כבר שתי מלחמות עולם, התמודדה גם עם נגיף הקורונה ושבה לאיתנה

  • כ' כסלו התשפ"א
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

תושבת קרואטיה, בת 99, התמודדה עם שתי מלחמות עולם, וכעת שרדה גם את נגיף הקורונה.

על פי הדיווח בעיתון הקרואטי Vecernji List, מרגרטה קראנצס'ץ', המתגוררת בבית אבות בעיר קרלובק, אושפזה בסוף חודש אוקטובר לאחר שנבדקה ונמצאה חיובית לקורונה, היא שהתה שלושה שבועות בבית החולים, אך לאחר מכן היא שוחררה ואמרה כי היא מרגישה עכשיו הרבה יותר טוב.

קראנצס'ץ', המרותקת למיטה בגלל גילה וחולשתה, הגיעה להתגורר בבית האבות לפני חודשים ספורים. היא מרותקת למיטה בשל גילה וחולשתה, אך מלבד זאת היא לוקחת תרופות רק בגלל לחץ הדם שלה. קראנצס'ץ עברה ניתוח אחד בחייה לפני 40 שנה, וכמעט מעולם לא פנתה לרופא.

"אני מרגישה בסדר עכשיו", אמרה קראנצס'ץ לאחר ששוחררה מבית החולים. "עם השבריריות והזקנה שלה זה באמת מדהים איך נגיף הקורונה לא גרם לה נזק. אלה חדשות כל כך נחמדות בתוך המגפה", אמרה מנהלת בית האבות סטפיקה ליוביק מלינאק לסוכנות הידיעותAFP .

קרואטיה, מדינה המונה 4.2 מיליון איש, רשמה כמעט 140,000 מקרי קורונה, עם יותר מ-2,000 מקרי מוות. ביום חמישי האחרון נרשמו כ-4,534 מקרים חדשים עם 48 מקרי מוות.

קרואטיה היא מדינה במערב חבל הבלקן. היא גובלת בהונגריה בצפון, בסלובניה בצפון מערב, בסרביה במזרח, במונטנגרו בדרום מזרח, בבוסניה ובהרצגובינה במזרח ובדרום, וכן עם הים האדריאטי במערב. המדינה מונה 4.2 מיליון אזרחים, וכ-140,000 מהם חלו בקורונה. מניין המתים במדינה האירופית עומד על מעל 2,000.

הרב זמיר כהן עושה סדר בנושא שמסעיר את המדינה: הקורונה והחרדים. לפניכם חלק ב' - האם החרדים מדביקים את כולם? צפו ושתפו הלאה: 

 

תגיות:החלמהקשישהקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה