חדשות בארץ

תיעוד דרמטי: נסע נגד כיוון התנועה – ונעצר בתום מרדף

תושב ירושלים בן 25, שלא החזיק מעולם ברישיון נהיגה, נעצר על ידי שוטרים בבירה בתום מרדף דרמטי, במהלכו נהג ברכבו בצורה פרועה ונסע נגד כיוון התנועה

  • כ"ב כסלו התשפ"א
(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

(צילום: דוברות המשטרה)

תושב ירושלים בן 25 נעצר בשבוע שעבר על ידי שוטרי אגף התנועה בתום מרדף, במהלכו נהג ברכבו נגד כיוון התנועה. החשוד הועבר לחקירה, ובסיומה נכלא. חטיבת התביעות המשטרתית הגישה היום (שלישי) נגדו כתב אישום, וביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

האירוע התרחש ביום חמישי האחרון, במהלך פעילות של בלשי היחידה המרכזית של אגף התנועה בירושלים. השוטרים הבחינו בחשוד, שלא החזיק מעולם ברישיון נהיגה, כאשר נכנס לעיר מכיוון כביש 1 דרך מנהרת הארזים, והורו לו לעצור. בתגובה הוא החל בהימלטות תוך נהיגה פרועה, שכללה בין היתר נהיגה במהירות גבוהה מאוד ועקיפת כלי רכב תוך נסיעה משמאל לקו הפרדה רצוף.

בשלב מסוים החשוד אף סטה עם רכבו, והמשיך בנהיגתו המסוכנת תוך כדי נסיעה נגד כיוון התנועה. באמצעות סיוע מניידות משטרה נוספות, הצליחו הכוחות לחסום את דרכו בכיוון הנסיעה סמוך לצומת הגבעה הצרפתית. הבלשים השתלטו על החשוד, והוא נעצר והועבר לחקירה שבסיומה נכלא. למחרת הוא הובא בפני בית המשפט, שהאריך את מעצרו במספר ימים נוספים.

"מדובר בצעיר המסכן באופן בוטה את ציבור משתמשי הדרך תוך נהיגה ברכב מנועי, על אף שאיננו מורשה לכך כלל, ואף עושה זאת לא אחת וביודעין", אמרו במשטרה. כתב האישום שהוגש נגדו מייחס לו נהיגה ללא רישיון נהיגה, נהיגה ברכב ללא ביטוח, אי ציות לשוטר, נהיגה פוחזת של רכב, הפרעה וסיכון לתנועה בנסיבות מחמירות.

כתב האישום כולל בתוכו גם אירוע נוסף, שהתרחש בסוף החודש שעבר. הנאשם, שהגיע ברכבו אל מחסום עין יעל בירושלים, לא ציית להוראת השוטר במקום במהלך בדיקתו, המשיך בנסיעה וכמעט שפגע בשוטר.

תגיות:ירושליםעבירת תנועה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה