חדשות בריאות

אתמול: 1,719 נדבקים חדשים, שיעור החיוביים ירד ל-2.5%

על פי נתוני משרד הבריאות, מצבם של 310 חולים מוגדר קשה, ביניהם 113 מונשמים. מניין הנפטרים עומד על 2,932

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי), כי אתמול אובחנו בישראל 1,719 נדבקים חדשים בקורונה. מספר הבדיקות שפוענחו הסתכם ביותר מ-68 אלף, ושיעור הבדיקות החיוביות מתוכן עמד על 2.5%.

14,905 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 558 מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 310 חולים מוגדר קשה, ביניהם 113 מונשמים. מפרוץ המגפה אותרו בארץ קרוב ל-349 אלף נשאי קורונה. מניין הנפטרים עומד על 2,932.

קבינט הקורונה אישר אמש במשאל טלפוני את פתיחת כל הקניונים ברחבי הארץ החל מהבוקר, וזאת בהתאם להנחיות שנקבעו בפיילוט הקניונים. בנוסף הוחלט לאפשר את פתיחת השווקים והמוזיאונים, בהתאם להגבלות. מנגד, הממשלה נסוגה מהתוכנית שאושרה על ידי הקבינט להטיל סגר לילי ברחבי הארץ החל מהערב. מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי "בעקבות הקשיים המשפטיים שהתעוררו באישור סגר לילה, שנועד למנוע סגר כללי, נבדקות כעת חלופות שיאפשרו מניעת התקהלויות בחנוכה ולקראת סוף השנה האזרחית. משרד הבריאות ממשיך לעבוד על ניסוח הצעת ההחלטה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח אמש עם מנכ"ל חברת פייזר, אלברט בורלה, והודה לו על הסיוע באספקת החיסונים נגד קורונה לישראל: "סיכמנו על המשך אספקה", כתב בטוויטר. "אלה ימים חשובים לעולם כולו, שרואה את האור בקצה המגפה". משלוח החיסונים הראשון של פייזר ינחת הבוקר בנתב"ג, ונתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ימסרו הצהרות במקום. משלוח נוסף צפוי להגיע כבר מחר. מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, עדכן את קופות החולים כי עליהן להיערך לתחילת מבצע החיסונים ב-20 בדצמבר.

    תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

    כתבות שאולי פספסת

    הידברות שופס

    מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

    60לרכישה

    מוצרים נוספים

    מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

    המלך דוד - הרב אליהו עמר

    סטרוס נירוסטה זכוכית

    מעמד לבקבוק יין

    אלי לומד על החגים - שבועות

    ספר תורה אשכנזי לילדים

    לכל המוצרים

    *לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה