מעניין

נחטפה בעודה תינוקת על ידי בית חולים ברומניה – ונפגשה עם הוריה אחרי 25 שנה

לפני 25 שנה נחטפה ממשפחה ענייה תינוקת שנולדה ברומניה, על ידי רופאי בית החולים - ונמכרה למשפחה מארה"ב. כשגדלה, החליטה הבת לחפש את הוריה הביולוגיים, והשבוע אירע האיחוד המרגש שלהם

אא

לפני 25 שנה נחטפה תינוקת בשם בל ברבו מאמה הביולוגית - לא פחות ולא יותר - על ידי רופאי בית החולים שבו ילדה, ברומניה. 

הרופאים סיפרו לאמה כי התינוקת שילדה הייתה חולה מאוד."אמי הייתה אישה תמימה ממשפחה ענייה מאוד", מספרת ברבו בת ה-26, כעת. "הרופאים לא אמרו לה באיזו מחלה אני חולה, ואחרי שהיא שוחררה וחזרה הביתה, הוחזקתי בבית החולים ואחרי כמה ימים אמרו להם שאני מתה".

הוריה של ברבו התמידו להגיע לבית החולים ולשאול על הילדה - מראה שככל הנראה ציער את אחת האחיות, שגילתה להם בסתר כי הילדה שלהם נמכרה. "הוריי לקחו את הכסף האחרון שהיה להם כדי לנסוע לבית יתומים, ולחפש אותי שם. אבל הם לא מצאו, ואחרי שנה כבר לא היה למי לפנות".

הוריה של בל לא תיארו לעצמם כי מי שקנה את התינוקת שלהם הם משפחה אמריקנית, שמתגוררת עד היום ביוטה, ארה"ב.

כשנשאלה בל האם ידעה שהיא מאומצת, סיפרה כי בהיותה בת שמונה לקחו אותה הוריה המאמצים לשיחה שבה סיפרו לה על כך שהיא נולדה ברומניה, והם אימצו אותה לאחר שהוריה הביולוגיים לא רצו בה. 

כדי לאמת את דבריהם גילו לה הוריה את שם המשפחה המקורי שלה - מה שעזר לה שנים מאוחר יותר, להתחיל לחפש אותם. 

"לפני שנה מצאתי בפייסבוק קבוצה שעוזרת לתושבי רומניה לחפש את המשפחות האמיתיות שלהן. פרסמתי שם פוסט שבו חשפתי את שם המשפחה המקורי שלי, ותוך 48 שעות בלבד - קיבלתי עשרות הודעות". בין ההודעות הייתה אחת שמשכה את לבה במיוחד - ממנהלת הקבוצה. "היא כתבה שפנה אליה בחור בן 20 בשם מואיז, שנושא את שם המשפחה שלי. תוך שיחות שעשיתי איתו הבנתי שהוא אחי הביולוגי, ושיש לי עוד שני אחים - סימונה ופלוריאן. ההורים הביולוגים שלי מרגרי וזמבילה, גרים ברומא. שוחחתי איתם בשיחה מאוד מרגשת, ונפגשנו זמן קצר לאחר מכן", היא משחזרת. 

 

בעזרת ארגון שעוזר במקרים הללו ביצעה ברבו בדיקת DNA ואכן נמצא כי היא הבת האבודה שלהם. "בטיסה לרומא ממש התרגשתי לפגוש אותם. הרגשתי שיש לי קשר עמוק אליהם, גם אם אני לא מכירה אותם. הפגישה בינינו הייתה מדהימה והיה לי קשה להיפרד מהם".

תגיות:סיפורים אישייםאימוץחטיפהתינוקתרומניה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה