חדשות בארץ

שרן השכל הצטרפה לסער, בנט יודיע על מועמדותו לראשות הממשלה

חברת הכנסת שרן השכל, שתמכה בגדעון סער בפריימריז לראשות הליכוד בהם הפסיד לראש הממשלה בנימין נתניהו, הודיעה על פרישתה מהליכוד. יו"ר ימינה נפתלי בנט ימסור הערב הצהרה פוליטית, בה הוא צפוי להכריז על מועמדותו לראשות הממשלה

סער ובנט, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90) סער ובנט, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

חברת הכנסת שרן השכל הודיעה הבוקר (רביעי) על פרישתה מהליכוד והצטרפותה למפלגתו של גדעון סער. "מצפוני אינו מאפשר לי להמשיך ולתמוך בממשלה הזו, וגם לא להיות חברה בליכוד בהנהגתו הנוכחית", אמרה בהצהרה לתקשורת.

"הממשלה הנוכחית נחלה כישלון מוחלט בניהול המדינה, וביזתה את האמון שניתן לה על ידי אזרחי המדינה. לממשלה הזו אין מנדט להמשיך ולשלוט", הוסיפה השכל. "בכוונתי להשיב את המנדט שלי לליכוד ולהתפטר מחברותי בכנסת, ואעשה זאת בהקדם. אני שמחה להצטרף לגדעון סער במסע להביא תקווה חדשה".

כזכור, השכל תמכה בסער בפריימריז לראשות הליכוד שנערכו בדצמבר 2019, בהם הפסיד לראש הממשלה בנימין נתניהו. לאחר שהודיע על פרישתו מהליכוד, רווחו ההערכות במערכת הפוליטית כי השכל תהיה בין המצטרפים למפלגתו החדשה.

השכל נעדרה שלשום מההצבעה בכנסת על הצעת הפשרה לדחיית מועד אישור התקציב, ובכך תרמה להפלתה. חברת הכנסת מיכל שיר, שהצביעה נגד ההצעה, הודיעה מיד לאחר מכן על פרישתה מהליכוד והצטרפותה למפלגה של סער. יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, ביקש להכריז על השתיים כפורשות: "שיר הצביעה בניגוד לעמדת הסיעה והשכל סירבה להגיע להצבעה, וזאת בניגוד לעמדת סיעת הליכוד שעשתה הכל כדי למנוע את הבחירות. הגיע הזמן לשים סוף לאלו שמנצלים את תנועת הליכוד ופועלים נגד".

במקביל להודעתה של השכל, קרא חבר הכנסת ניר ברקת לקיים בחירות מקדימות לרשימת הליכוד לכנסת: "הליכוד היא התנועה הדמוקרטית היחידה בישראל ועל כך גאוותנו", כתב בטוויטר." לכן אנו צריכים לקיים פריימריז לבחירת הרשימה לכנסת, כי זו חובתנו ל-140 אלף מתפקדי הליכוד, וזו הדרך שלנו לחזק את החיבור לשטח ולהביא לנצחון הליכוד בבחירות".

בתוך כך, ממפלגת ימינה נמסר כי יו"ר המפלגה, נפתלי בנט, ימסור הערב "הצהרה פוליטית חשובה". על פי ההערכות, בנט צפוי להכריז על מועמדותו לראשות הממשלה, וזאת על אף שבסקרים האחרונים ימינה מאבדת גובה לטובת מפלגתו של סער. בניגוד לסער, ככל הנראה בנט לא יצהיר כי הוא פוסל ישיבה בממשלה יחד עם נתניהו.

תגיות:גדעון סערנפתלי בנטניר ברקתשרן השכלבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה