חדשות בארץ

ועדת גולדברג אישרה: ניתן למנות את ד’ לראש המוסד

הוועדה המייעצת למינויי בכירים בראשות השופט (בדימוס) אליעזר גולדברג אישרה את החלטתו של ראש הממשלה נתניהו למנות את סגן ראש המוסד ד' למחליפו של ראש המוסד יוסי כהן: "לא נמצא פגם בטוהר מידותיו". המינוי יועבר לאישור הממשלה

ראש המוסד יוסי כהן (צילום: פלאש 90)ראש המוסד יוסי כהן (צילום: פלאש 90)
אא

הוועדה המייעצת למינויים לתפקידים בכירים, בראשות השופט (בדימוס) אליעזר גולדברג, החליטה היום (חמישי) כי אין מניעה למנות את סגן ראש המוסד ד' לתפקיד ראש המוסד.

בהודעה רשמית נמסר, כי הוועדה "דנה בהחלטת ראש הממשלה למנות את ד', סגן ראש המוסד, לתפקיד ראש המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים. לאחר בדיקת המידע שהובא בפניה, לא מצאה הוועדה פגם בטוהר מידותיו של המועמד ד', ולא מצאה פגם מבחינת טוהר המידות בשיקולים שעמדו בבסיס ההחלטה למנותו. הוועדה הודיעה על החלטתה לראש הממשלה". מינויו של ד' יועבר לאישור הממשלה.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע לפני כשבועיים על החלטתו למנות את ד' לראש המוסד הבא. ד' יחליף את יוסי כהן, המכהן בתפקיד מאז 2016 וצפוי לפרוש ביוני 2021, לאחר שכהונתו הוארכה בחצי שנה נוספת.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר כי "ד' הוא איש מוסד עתיר זכויות ורב ניסיון". שר הביטחון בני גנץ אמר כי "למוסד אתגרים גדולים ומשמעותיים לשמירה על ביטחונה של מדינת ישראל ואזרחיה. נמתין לאישור ועדת גולדברג ונאחל לד' הצלחה בתפקידו".

תגיות:יוסי כהןהמוסדועדת גולדברג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה