חדשות בריאות

3,340 חולים חדשים אתמול, 526 מאושפזים במצב קשה

לאחר יממה ללא עדכונים על מצב התחלואה, נמסר ממשרד הבריאות כי 920 חולים מאושפזים ברחבי הארץ, מתוכם 526 במצב קשה. מניין הנפטרים מפרוץ המגפה עלה ל-3,170

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

לאחר יממה בה לא נמסרו עדכונים על מצב תחלואת הקורונה, בשל תקלה, מסר הערב (חמישי) משרד הבריאות כי אתמול אובחנו 3,340 נדבקים חדשים בנגיף. מספר הבדיקות הגיע לשיא יומי של 89,950 (כולל בדיקות חוזרות לאבחון הנגיף), ושיעור הבדיקות החיוביות הסתכם ב-3.8%.

31,716 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 920 מאושפזים בבתי חולים. מספר החולים הנמצאים במצב קשה עלה ל-526, ביניהם 122 מונשמים. מפרוץ המגפה אותרו בישראל קרוב ל-390 אלף נשאים. מניין הנפטרים עומד על 3,170.

מוקדם יותר הערב הודיע משרד הבריאות, כי במעבדה המרכזית לנגיפים בתל השומר זוהה היום מקרה נוסף, חמישי במספר, של המוטציה הבריטית של נגיף הקורונה. מדובר באישה שחזרה מאנגליה לפני מספר ימים. היא נמצאת כעת בבידוד ביתי, ומצבה טוב.

על פי הדיווח בחדשות 12, במערכת הבריאות חוששים כי המוטציה הבריטית נמצאת בעשרות בדיקות קורונה שנעשו בארץ ואובחנו כחיוביות. לבדיקות מבוצע כעת ריצוף גנטי, שנועד לוודא האם אכן מדובר במוטציה של הנגיף. התוצאות יתקבלו בזמן הקרוב.

כזכור, אמש הודיע משרד הבריאות כי אובחנו ארבעה מקרים ראשונים של נגיף הקורונה מהזן החדש שנחשף לראשונה בבריטניה. ארבעת הנדבקים הגיעו אף הם מהממלכה ונמצאים בבידוד ביתי. על פי ההערכות, המוטציה החדשה מתפשטת במהירות רבה יותר אולם אינה קטלנית יותר.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה