חדשות בעולם

בן שבע מאוגנדה הטיס מטוס, והפך לסנסציה ברשת

ילד בן שבע שמתגורר באוגנדה שבאפריקה הפך לסנסציה ברשתות החברתיות של מדינתו, והתראיין לעיתונים רבים שבהם קיבל את הכינוי 'קפטן' – ולא בכדי

אא

ילד בן שבע שמתגורר באוגנדה שבאפריקה הפך לסנסציה ברשתות החברתיות של מדינתו, והתראיין לעיתונים רבים שבהם קיבל את הכינוי 'קפטן' – ולא בכדי.

הילד, גרהאם שאמה שמו, הפגין יכולות מדהימות בהטסת מטוס, וסיפר כי כבר בגיל שלוש חלם להיות טייס. "מודל החיקוי שלי הוא אילון מאסק, ואני רוצה לטוס איתו לחלל וללחוץ את ידו. אולי יום אחד אפילו להגיע למאדים", הוא מחייך.

אילון מאסק הוא יזם ומהנדס, שהתפרסם בזכות פרויקטים טכנולוגיים חדשניים ומייסד חברת פייפל, טסלה ועוד.

לתקשורת סיפר שאמה כי אחד הדברים שהכי זכורים לו בילדותו, הוא מסוק משטרתי שהנמיך טוס מעל בית סבתו בעיר הבירה קמפאלה, עד כדי כך שגג ביתה עף. אמו שאמין מוואנאישה, סיפרה כי מאותו יום משהו השתנה אצלו במחשבה, והוא לא הפסיק לשאול אותה שאלות על איך עובדים המטוסים.

אמו שעבדה אז כסוכנת נסיעות, שמחה לספק לו את המידע שלו הזדקק – אך בד בבד הבינה שיש פה סקרנות מסוג אחר, והחליטה לנצל אותה לטובת עתידו. "יצרתי קשר עם בית ספר מקומי לטיסה, ורשמתי אותו ללימודים. הוא למד את שמות החלקים של המטוס, ואחרי חמישה חודשים הוא כבר התחיל ללמוד איך מטיסים את המטוס.

עד כה טס בן השבע שלוש פעמים כטייס משנה במטוס ססנה, ועל הפעם הראשונה אמר כי הרגיש "כמו ציפור שעפה". כעת, בגלל הקורונה, הטיסות שלו הופסקו, והוא מתמקד בלימודים העיוניים – אך לרגע לא שוכח לפנות גם זמן לתחביבו השני: לימודי מתמטיקה ומדע.

תגיות:ילדטייסמטוסאוגנדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה