חדשות בארץ

דיווחים בסוריה: הרוג בתקיפה ישראלית באזור דמשק

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית דיווחה, כי סוללות ההגנה האווירית הופעלו כדי להדוף את התקיפה. גורם צבאי סורי מסר על חייל הרוג אחד ושלושה פצועים

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)
אא

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית סאנ"א דיווחה הלילה (בין שלישי לרביעי), כי סוללות ההגנה האווירית של צבא סוריה הופעלו כדי להדוף תקיפה ישראלית באזור דמשק. מקור צבאי סורי מסר לסוכנות, כי התקיפה אירעה בשעה 1:30, וכוונה נגד יחידת הגנה אווירית באזור א-נבי האביל, צפונית מערבית לבירה הסורית. עוד דווח כי חייל אחד נהרג ושלושה נוספים נפצעו, וכי נגרם נזק.

מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם, המזוהה עם האופוזיציה הסורית, דיווח כי התקיפה הישראלית כוונה נגד מחסני טילים ותחמושת של חיזבאללה והמיליציות הנאמנות לאיראן. על פי הידיעה, טילים נוספים שוגרו לעבר יחידת ההגנה האווירית שהופעלה כדי להדוף את התקיפה, וכי בנוסף לחייל ההרוג ישנם חמישה חיילים פצועים, שניים מתוכם במצב אנוש.

ביום שישי האחרון לפנות בוקר דיווחו כלי תקשורת בסוריה על תקיפה ישראלית באזור מסיאף שבצפון-מערב המדינה. מרכז המעקב דיווח, כי התקיפה כוונה נגד מחסנים ואתרי ייצור של טילים לטווח קצר ובינוני הממוקמים במרכז הסורי למחקרים מדעיים – יעד שעל פי ידיעות שונות הותקף לא אחת בעבר. בדיווח נמסר עוד, כי שישה בני אדם שאזרחותם אינה סורית נהרגו, וכי ישנם גם הרוגים סורים שמספרם אינו ידוע.

תגיות:סוריהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה