חדשות בריאות

אדלשטיין: "הסגר הנוכחי – גבינה שוויצרית"

בריאיון לגלי צה"ל, אמר שר הבריאות יולי אדלשטיין כי לא יהיה מחסור בחיסונים: "עבור האוכלוסייה בסיכון יש מספיק מנות חיסון. בחודשיים הקרובים אנחנו צפויים לקבל עוד מיליוני חיסונים"

אדלשטיין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אדלשטיין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר הבריאות יולי אדלשטיין מתח הערב (רביעי) ביקורת על מתווה ההגבלות שהוטלו בתחילת השבוע ברחבי ישראל ועל האכיפה הרופפת שלהן. "הסגר הזה – גבינה שוויצרית", אמר בריאיון לגלי צה"ל. "המצב הזה מאוד מדאיג אותנו". הוא קרא לציבור לגלות אחריות: "התשובה היחידה שאנחנו כאזרחים יכולים לתת היא התנהגות אחראית אישית. אם אין לי סיבה לצאת מהבית – אני לא יוצא".

אדלשטיין הגיב בחריפות על המתקפה של חבר הכנסת אלי אבידר (ישראל ביתנו), היום בוועדת החוקה, על ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות: "הוויכוח בין אדם שלא החזיק מזרק בחייו ולא למד אפילו קורס חובשים לבין רופאה בכירה – זה פשוט בושה. אני צריך פעם אחר פעם לתת הגנה לאנשים במשרד הבריאות. אני, כיו"ר כנסת לשעבר, לא מחרים את הוועדות ושולח אליהן את מיטב המומחים. אבל הם גם מבזבזים את הזמן, גם לא נותנים להם לומר מילה, וגם מכנים אותם בשמות. איפה נשמע כדבר הזה?".

באשר למבצע החיסון הנמצא בעיצומו, הבהיר שר הבריאות כי לא יהיה מחסור בחיסונים: "הכי חשוב לחסן את האוכלוסייה בסיכון. לפי כל החישובים שלנו, יש עבורה מספיק מנות חיסון כרגע אצלנו בישראל, נעול במקפיא. גם אם לא נצליח להקדים שום דבר, גם אם אף אחד לא יעשה לנו טובה – לפי ההסכמים הקיימים והחתומים, בחודשיים הקרובים אנחנו צפויים לקבל עוד מיליוני חיסונים".

תגיות:חיסוןיולי אדלשטייןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה