חדשות בריאות

המבצע נמשך: כמעט 800 אלף איש כבר התחסנו

הקצב המהיר של מבצע החיסונים נגד קורונה נמשך גם אתמול, עם יותר מ-150 אלף מתחסנים. משרד הבריאות עדכן כי אתמול אובחנו 5,253 נדבקים חדשים בנגיף, ושיעור הבדיקות החיוביות עמד על 5.5%

בקבוקון חיסון של פייזר (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)בקבוקון חיסון של פייזר (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות מסר הבוקר (חמישי), כי אתמול חוסנו בישראל 150,622 בני אדם נגד קורונה – יום שני ברציפות, בו מספר המתחסנים עולה על 150 אלף. מתחילת מבצע החיסונים חוסנו קרוב ל-800 אלף בני אדם. קצב ההתחסנות המהיר מציב את ישראל במקום הראשון בעולם במספר המתחסנים לנפש.

שר הבריאות יולי אדלשטיין הגיב על הנתונים: "בזכות הצוותים הרפואיים, בזכות פריסה מהירה של לא פחות מ-257 תחנות חיסונים, כבר יום שני ברציפות שישראל מחסנת למעלה מ-150 אלף איש ביום. בתוך 11 ימי מבצע 'לתת כתף' התחסנו כמעט 800 אזרחים. תודה לצוותים הרפואיים על העבודה הקשה והחשובה, תמיד עם חיוך".

נתוני ההתחסנות (משרד הבריאות)נתוני ההתחסנות (משרד הבריאות)

במקביל, תחלואת הקורונה ממשיכה להתפשט. אתמול אובחנו 5,253 נדבקים חדשים בקורונה. כ-95 אלף בדיקות פוענחו, ושיעור הבדיקות החיוביות מתוכן עמד על 5.5%. נכון להבוקר, יותר מ-42 אלף איש מוגדרים כחולים פעילים, 1,093 מתוכם מאושפזים בבתי חולים. מספר החולים שמצבם מוגדר קשה עלה ל-639, ביניהם 165 מונשמים. מפרוץ המגפה אותרו בישראל קרוב ל-420 אלף נשאי קורונה. מניין הנפטרים כתוצאה מסיבוכי הנגיף עלה ל-3,314.

תגיות:יולי אדלשטייןמשרד הבריאותנגיף הקורונהחיסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה