חדשות בארץ

מכה לפרץ: בית המשפט הורה לקיים פריימריז לראשות העבודה

בית המשפט המחוזי ביטל את החלטת ועידת מפלגת העבודה, והורה לקיים בחירות מקדימות לראשות המפלגה ולרשימה לכנסת בהן ישתתפו המתפקדים. חברת הכנסת מרב מיכאלי הודיע על התמודדותה לתפקיד היו"ר: "ניצחנו. עכשיו חובה לקיים פריימריז למפלגה באופן מיידי"

פרץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)פרץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

(עודכן: 14:09)

בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל היום (ראשון) את העתירה שהגישה חברת הכנסת מרב מיכאלי, וקבע כי על מפלגת העבודה לקיים בחירות מקדימות לראשות המפלגה בהן ישתתפו כל המתפקדים.

החלטת בית המשפט מהווה מכה עבור יו"ר העבודה, עמיר פרץ, שהוביל בסוף חודש נובמבר האחרון לקבלת החלטה בוועידת המפלגה, לפיה יבוטלו הפריימריז לבחירת היו"ר ורשימת המועמדים לכנסת. פרץ הודיע לאחרונה כי לא יעמוד בראש המפלגה בבחירות הקרובות לכנסת, ועל פי דיווחים שונים פעל 'להצניח' מועמד חיצוני לראשות המפלגה, שיסייע לו בבחירות לנשיאות המדינה.

בתגובה לפסק הדין, הודיעה מיכאלי על התמודדותה לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה: "ניצחנו. בית המשפט המחוזי קיבל את העתירה שלנו, ביטל את הניסיון של ראש המפלגה לבטל את הפריימריז, והגן על זכותם של חברי המפלגה לבחור מי ייצגו אותם. עכשיו חובה לקיים פריימריז למפלגה באופן מיידי".

מיכאלי הוסיפה, כי "לפני קצת יותר מחודש עמיר פרץ ואיציק שמולי ניסו לבצע מחטף ולהפוך את מפלגת העבודה לדיקטטורה בלי פריימריז. הם נכשלו. הדמוקרטיה ניצחה, האמת ניצחה, הצדק ניצח, אנחנו ניצחנו. זה לא היה קרב פשוט. מול מנגנון משומן, עתיר כח אדם ושליטה מוחלטת במשאבי מפלגת העבודה, השגנו את הצדק שכל כך היה מתבקש להשיג".

ממפלגת העבודה נמסרה תגובה קצרה להחלטת בית המשפט: "פסק הדין יילמד, ותתקבל החלטה בהמשך".

תגיות:עמיר פרץמפלגת העבודהמרב מיכאליבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה