חדשות בריאות

אתמול: 5,135 נדבקים חדשים, שיעור החיוביים זינק ל-6.6%

134,226 בני אדם חוסנו אתמול נגד נגיף הקורונה, ובכך עלה מספר המתחסנים מראשית המבצע למיליון ו-224 אלף. שר הבריאות יולי אדלשטיין: "אנחנו מנצחים במירוץ החיסונים אבל מפסידים בקרב מול המוטציה"

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני), כי אתמול אובחנו 5,135 נדבקים חדשים בקורונה. מספר הבדיקות שפוענחו עמד על כ-77 אלף, ושיעור הבדיקות החיוביות מתוכן זינק ל-6.6%.

49,643 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 1,314 מאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ. מצבם של 731 חולים מוגדר קשה, ומספר המונשמים עלה ל-201. מפרוץ המגפה אותרו בישראל למעלה מ-441 אלף נשאי קורונה. 3,416 בני אדם נפטרו כתוצאה מסיבוכי הנגיף.

נתוני ההתחסנות (משרד הבריאות)נתוני ההתחסנות (משרד הבריאות)

במקביל, מסר משרד הבריאות כי אתמול חוסנו 134,226 בני אדם נגד הנגיף. מתחילת מבצע החיסונים לפני כשבועיים קיבלו מיליון ו-224 אלף איש את מנת החיסון הראשונה. שר הבריאות יולי אדלשטיין התייחס לעלייה המתמשכת בתחלואה לעומת הקצב המהיר של מבצע החיסונים. "אנחנו מנצחים במירוץ החיסונים אבל לצערי מפסידים בקרב מול המוטציה", כתב בטוויטר. "העלייה בתחלואה צריכה להדאיג כל נבחר ציבור שצריך לזכור: המחויבות הראשונה שלו היא בריאות הציבור".

אמש מסר משרד הבריאות, כי שבעה מקרים נוספים של מוטציית הקורונה הבריטית אותרו בישראל. המקרים התגלו ביישובים בגבעת זאב, ירושלים ובני ברק, וככל הידוע מדובר בהדבקה ללא רקע של נסיעה לחו"ל. עד כה אובחנו בארץ 30 מקרי תחלואה המזוהים עם המוטציה הבריטית, שישה מתוכם בלבד אצל אנשים שחזרו מחו"ל.

תגיות:חיסוןמשרד הבריאותיולי אדלשטייןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה