חדשות בארץ

כוחות צה"ל עצרו חשודים בביצוע פיגוע יידוי האבנים בבנימין

רבקה טייטל, שנפצעה בפיגוע, נותחה בבית החולים שיבא בראשה. מהמועצה האזורית בנימין נמסר, כי "רבקה מגיבה אך מצבה עדיין מוגדר קשה"

חיילי צה"ל בדיר ניזאם (צילום: דובר צה"ל)חיילי צה"ל בדיר ניזאם (צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות צה"ל ושב"כ פעלו אמש (ראשון) בכפר דיר ניזאם, הסמוך ליישוב נווה צוף שבבנימין, ועצרו מספר חשודים בביצוע פיגוע יידוי האבנים בו נפצעה רבקה טייטל באורח קשה. החשודים הועברו לחקירת שב"כ. מצה"ל נמסר, כי "לוחמי צה"ל ממשיכים בפעילות במרחב ובכפר דיר ניזאם עד להשלמת המצוד והחקירה, וכן מתקיימות חסימות במרחב".

טייטל, בשנות ה-30 לחייה, נפגעה בראשה מהאבנים שנזרקו לעבר רכבה בכביש 465 (חוצה בנימין), סמוך לכניסה לנווה צוף. שניים מילדיה, שהיו עמה במכונית, לא נפגעו. היא פונתה במצב קשה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נותחה בראשה. מדוברות המועצה אזורית בנימין נמסר לאחר הניתוח, כי "רבקה מגיבה אך מצבה עדיין מוגדר קשה. היא עוברת להמשך טיפול במחלקה הנוירוכירוגית".

אחיותיה של טייטל, דסי פפרמן ושרה אביטן, מסרו הצהרה לתקשורת בפתח בית החולים: "זו הפעם השנייה שהמשפחה שלנו נפגעת מטרור. משה, בעלה של שרה, נפצע לפני 12 שנים בפיגוע ירי והתעוור כתוצאה מכך. הוא נחשב עד היום כבד ראייה ומוגדר 100% נכה. אנחנו נוהגים לחשוב שאבנים זה בקטנה, וזה בדרך כלל לא מוזכר בתקשורת, אבל זה יכול להיות לא פחות מסוכן מירי".

"רבקה סובלת מפגיעת ראש, ויותר מזה כרגע אנחנו לא יודעים. אנחנו מחכים לרופאים שיעדכנו אותנו. ביישוב עוזרים עם הילדים, ואנחנו ממוקדים אך ורק בלעזור לה להתרפא ולהתפלל על זה. שניים מהילדים שלה היו איתה, הם בני 11 ו-15 והם מטופלים כעת".

בעלה של רבקה, ג'ק טייטל, המרצה עונש של שני מאסרי עולם ועוד 30 שנה על רצח שני פלסטינים ועל עבירות נוספות, הגיש בקשה לאפשר לו להגיע לבית החולים ולהיות ליד אשתו. אחיותיה אמרו כי אינן יודעות אם הוא צפוי להגיע, אולם ציינו כי קיבל עדכון על הפיגוע. בתשובה לשאלה, אמרו השתיים שהפיגוע לא היה פעולת נקם: "זה היה מקרי לחלוטין שהם פגעו דווקא בה, אנחנו יהודים וזה מספיק בשבילם, הם לא צריכים יותר מזה".

תגיות:בנימיןפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה