חדשות בארץ

דיווח: מגעים בין ימינה והבית היהודי לריצה משותפת

בבית היהודי אישרו כי הם מנהלים משא ומתן עם ימינה על ריצה משותפת בבחירות: "מקווים לסגור עם בנט בקרוב". במקביל, דווח כי יו"ר הבית היהודי, השר רפי פרץ, שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים

הרב פרץ ובנט, ארכיון (צילום: פלאש 90)הרב פרץ ובנט, ארכיון (צילום: פלאש 90)
אא

מפלגת הבית היהודי מנהלת משא ומתן עם ימינה על ריצה ברשימה משותפת בבחירות הקרובות לכנסת, כך דווח היום (שני) ב-N12. במקביל דיווח כתב וואלה, יקי אדמקר, כי יו"ר הבית היהודי, השר רפי פרץ, שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים. מנכ"ל המפלגה, ניר אורבך, צפוי להחליפו ולהשתלב ברשימת ימינה, אם המשא ומתן יעלה יפה.

על פי ההערכות, המגעים של ימינה עם הבית היהודי נועדו לשמש מנוף לחץ על יו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ', להפחית את דרישותיו במשא ומתן לריצה משותפת בין שתי המפלגות. סמוטריץ' דורש מיו"ר ימינה, נפתלי בנט, לקבל חמישה מקומות בעשירייה הראשונה של הרשימה. בנוסף, הוא דורש שבנט יתחייב כי לאחר הבחירות יעדיף הצטרפות לממשלת ימין על פני ממשלה שתכלול מפלגות מהשמאל.

מימינה טרם נמסרה תגובה רשמית על הפרסומים השונים, בעוד בבית היהודי אמרו: "אנו מנהלים משא ומתן עם ימינה לריצה משותפת והשבת האחדות לציונות הדתית. השיחות עם בנט מתנהלות ברוח טובה, מתוך כוונה לאחד את השורות ולפעול למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל כבעבר. אנחנו מקווים לסגור עם בנט בקרוב".

תגיות:הבית היהודיבצלאל סמוטריץ'ימינהבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה