סיון רהב מאיר

סיון רהב מאיר: מיליון מחוסנים. אולי נקים ועדת חקירה גם על הצלחות?

סוף סוף באמת אפשר להגיד שמצלצלים אלינו מעוד מדינות לשמוע איך אנחנו עושים זאת. וכל זה נעשה, קודם כל, למען סבא וסבתא

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

ככה אנחנו נראים כשאנחנו במיטבנו. תסתכלו על מבצע החיסונים, ותראו איך יכולנו להיראות תמיד. כל אחד לא רק עושה את מה שהוא צריך, אלא יוצא מחוץ לקופסה. נתניהו מזהה מהר איומים והזדמנויות ודואג לקדם את ישראל בתור העולמי. קופות החולים מקימות בין לילה מתחמי "התחסן וסע" ענקיים. אחיות ואחים, רופאות ורופאים, עובדים ימים ולילות, עומדים ימים ולילות. מי שמגיע מקבל קרמבו, או בקבוק שתייה, או מגנט עם תמונה שלו למזכרת, ויוצא עם דקירה וחיוך.

הציבור החרדי הקדים להיערך: הרב אלימלך פירר פרסם חוות דעת חד משמעית בעד חיסונים. והרי השאלה "מה הרב פירר אומר" חשובה למיליוני ישראלים, לא רק חרדים. גם התקשורת לא ממלאת את האולפנים בתואמי יורם לס, אלא מספקת מידע רפואי אמין ובהיר, עונה לשאלות ולחששות.

החיסונים מצליחים להגיע לפריפריה, כמעט בלי לבזבז מנות, תוך עמידה בתנאים הקשים של אחסון הבקבוקונים, והכול מתוך רוח טובה ותחושת ניצחון. אנחנו במקום הראשון בעולם, סוף סוף באמת אפשר להגיד שמצלצלים אלינו מעוד מדינות לשמוע איך אנחנו עושים זאת. וכל זה נעשה, קודם כל, למען סבא וסבתא. כל כך הרבה קשישים וקשישות יקרים הפשילו שרוול בימים האחרונים, חושפים זרוע שכבר בנתה בית, או נטעה עץ, או כתבה בלוח על גיר, בעוד כולנו מחכים מאחוריהם בסבלנות בתור. אין כיבוד הורים יפה מזה.

השבוע עברנו את מיליון המחוסנים הראשונים. זה פשוט מדהים. יש ועדות חקירה על כישלונות. אולי נקים ועדת חקירה על הצלחות, כדי לשכפל ולשחזר זאת בעוד תחומים?

הטור פורסם בעיתון "ידיעות אחרונות".

תגיות:סיון רהב מאירקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה