חדשות בארץ

שיפור במצבה של הפצועה מפיגוע יידוי האבנים בבנימין

מבית החולים שיבא נמסר, כי מצבה של רבקה טייטל שנפצעה בפיגוע באורח קשה, מוגדר כעת בינוני ולא נשקפת סכנה לחייה. כוחות צה"ל עצרו אמש בכפר דיר ניזאם מספר חשודים ביידוי האבנים סמוך ליישוב נווה צוף

זירת הפיגוע, אתמול (קרדיט צילום: דוברות בנימין)זירת הפיגוע, אתמול (קרדיט צילום: דוברות בנימין)
אא

במצבה של רבקה טייטל, שנפצעה אתמול (ראשון) באורח קשה בפיגוע יידוי האבנים בבנימין, חל היום שיפור. מבית החולים שיבא בתל השומר, בו היא מאושפזת במחלקת נוירוכירורגיה, נמסר כי מצבה מוגדר כעת בינוני ולא נשקפת סכנה לחייה.

טייטל, בשנות ה-30 לחייה, נפגעה בראשה מאבנים שנזרקו לעבר רכבה בכביש 465 (חוצה בנימין), סמוך לכניסה לנווה צוף. שניים מילדיה, שהיו עמה במכונית, לא נפגעו. היא פונתה לשיבא במצב קשה ועברה ניתוח בראשה.

כוחות צה"ל ושב"כ פעלו אמש בכפר דיר ניזאם, הסמוך לנווה צוף, ועצרו מספר חשודים בביצוע הפיגוע. החשודים הועברו לחקירת שב"כ. מצה"ל נמסר, כי "לוחמי צה"ל ממשיכים בפעילות במרחב ובכפר דיר ניזאם עד להשלמת המצוד והחקירה, וכן מתקיימות חסימות במרחב".

אחיותיה של טייטל, דסי פפרמן ושרה אביטן, מסרו הצהרה לתקשורת בפתח בית החולים: "זו הפעם השנייה שהמשפחה שלנו נפגעת מטרור. משה, בעלה של שרה, נפצע לפני 12 שנים בפיגוע ירי והתעוור כתוצאה מכך. הוא נחשב עד היום כבד ראייה ומוגדר 100% נכה. אנחנו נוהגים לחשוב שאבנים זה בקטנה, וזה בדרך כלל לא מוזכר בתקשורת, אבל זה יכול להיות לא פחות מסוכן מירי".

בעלה של רבקה, ג'ק טייטל, המרצה עונש של שני מאסרי עולם ועוד 30 שנה על רצח שני פלסטינים ועל עבירות נוספות, הגיש בקשה לאפשר לו להגיע לבית החולים ולהיות ליד אשתו. אחיותיה אמרו כי אינן יודעות אם הוא צפוי להגיע, אולם ציינו כי קיבל עדכון על הפיגוע. בתשובה לשאלה, אמרו השתיים שהפיגוע לא היה פעולת נקם: "זה היה מקרי לחלוטין שהם פגעו דווקא בה, אנחנו יהודים וזה מספיק בשבילם, הם לא צריכים יותר מזה".

תגיות:בנימיןפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה