חדשות בארץ

ניסיון פיגוע דקירה בצומת הגוש, המחבל נוטרל

המחבל ניסה לתקוף אזרח באמצעות סכין קצבים, וחוסל על ידי אזרח אחר. ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן: "מברכים את התושב הגיבור שזיהה סכנה ופעל במהירות, נחישות ודיוק והביא לתוצאה נדרשת"

אילוסטרציה (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

(עודכן: 16:33)

מחבל פלסטיני כבן 30 הגיע בצהריים (שלישי) לצומת גוש עציון, וניסה לתקוף אזרח באמצעות סכין קצבים. אזרח אחר המשמש כרכז ביטחון פתח לעברו באש וחיסל אותו.

מדובר צה"ל נמסר כי "רכז ביטחון ששהה סמוך לצומת הגוש שבמרחב החטיבה המרחבית 'עציון' זיהה חשוד מתקרב לעבר הצומת. בעקבות החשד, רכז הביטחון ולוחם צה"ל ששהה בנקודה ביצעו נוהל מעצר חשוד שכלל ירי לאוויר, במהלכו החשוד השליך סכין לעבר רכז הביטחון שהגיב בירי וניטרל את המחבל".

ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן, הגיב על ניסיון הפיגוע ואמר כי הוא "הסתיים כמו שצריך להסתיים כל ניסיון פגיעה חבלנית במדינת ישראל, ללא נפגעים וכשהמחבל מחוסל. אנחנו מברכים את התושב הגיבור שזיהה סכנה ופעל במהירות, נחישות ודיוק והביא לתוצאה נדרשת".

"לאויבינו נאמר שהם ממש לא מפחידים אותנו, ובוודאי לא יגרמו לנו להיחלש במשימת ההתיישבות", הוסיף נאמן. "ההיפך הוא הנכון: אנחנו כאן לנצח, נבנה את גוש עציון, נרחיב ונפתח את המקום המדהים הזה, יחד עם כלל יהודה ושומרון. זוהי נחלת אבותינו, ואנחנו מקווים שבמהרה גם תהיה חלק ריבוני ממדינת ישראל".

שלשום נפצעה רבקה טייטל, תושבת בנימין, בראשה מאבנים שנזרקו לעבר מכוניתה בכביש 465 (חוצה בנימין), סמוך לכניסה ליישוב נווה צוף. שני ילדיה, שהיו עמה ברכב, לא נפגעו. היא פונתה במצב קשה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נותחה בראשה. מבית החולים עדכנו אתמול כי חל שיפור במצבה, המוגדר כעת בינוני, וכי לא נשקפת סכנה לחייה. כוחות צה"ל ושב"כ פעלו בכפר דיר ניזאם, הסמוך לנווה צוף, ועצרו מספר חשודים בביצוע הפיגוע.

תגיות:פיגועצומת הגוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה