חדשות בארץ

דרעי למשפחת סנדק: "לעשות הכל כדי להגיע לחקר האמת"

יו"ר ש"ס אריה דרעי נפגש עם הוריו של אהוביה סנדק ז"ל, איילת ואברהם, שסיפרו לו על בנם, על מסירותו ללימוד התורה והקדשת חייו למען ארץ ישראל. דרעי שמע את טענותיהם על התנהלות המשטרה בחקירת התאונה בה נהרג בנם, והורה לחבר הכנסת משה ארבל לסייע להם מבחינה משפטית

  • כ"ב טבת התשפ"א
דרעי (צילום: פלאש 90)דרעי (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, נפגש היום (רביעי) בלשכתו עם איילת ואברהם סנדק, הוריו של אהוביה ז"ל, הנער שנהרג במהלך מרדף משטרתי. בפגישה השתתף גם ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן.

ההורים סיפרו לדרעי באריכות על בנם, על הדרך הייחודית בה התנהלו חייו בגבעת מעוז אסתר, על מסירותו ללימוד התורה ועל הקדשת חייו למען ארץ ישראל. אביו של אהוביה הקריא לשר שירי אמונה אותם כתב הנער לפני כחצי שנה, המעידים על ייחודיותו.

בני הזוג העלו בפני דרעי טענות קשות על התנהלות המשטרה בחקירת האירוע. הם טענו, כי המשטרה אינה מספרת להם את האמת בכל הקשור לאופן מותו של בנם. בעקבות דבריהם, הורה דרעי לחבר הכנסת משה ארבל להיכנס לעובי הסוגיה, לסייע למשפחה ולהיות חלק מהצוות המשפטי: "יש לעשות הכל כדי להגיע לחקר האמת", אמר.

בנוסף, הבטיח דרעי לפעול בכלים העומדים לרשותו בכדי לבדוק את מעמדה של המחלקה לפשע לאומני בימ"ר יו"ש ואת אופן עבודתה.

ראש המועצה האזורית גוש עציון העלה בפני השר את בעיית התקצוב של השיקום והטיפול בנוער הגבעות, תקצוב שנפסק בשל סיומה של השנה ואי העברת תקציב מדינה. דרעי השיב, כי יפעל לטובת העניין החשוב.

"שמעתי את ההורים הכואבים של אהוביה, ילד נעים וכשמו כן הוא, אהוב", אמר דרעי בתום הפגישה. "הנסיבות הטרגיות שבהן הוא נהרג מעלות שאלות, המצריכות בירור ובדיקה רצינית. שמעתי מההורים על העוצמה שיש בנערים, החברים של אהוביה, והיום הם הכירו לי לעומק את איכותם ומסירותם של הנערים האלה, וחשוב שנעזור להם".

הוריו של אהוביה אמרו: "אנו מודים לשר הפנים שפגש אותנו ושמע את אשר על ליבנו. אנו מעריכים את הקשבתו ואת כאבו הגדול לזכרו של אהוביה".

תגיות:אריה דרעיאהוביה סנדק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה