חדשות בריאות

מתקרבים לסגר: המפה המלאה של חסימות הכבישים

אלפי שוטרים יפרסו 25 מחסומים בצירים הבין-עירוניים, יבצעו סריקות בכלל הצירים ברחבי הארץ ויפעילו חסימות מדלגות כדי לאכוף את תקנות הסגר

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

משטרת ישראל משלימה בשעות אלו את היערכותה לקראת כניסתו לתוקף, הלילה (חמישי) בחצות, של הסגר המלא וההדוק ברחבי ישראל. במסגרת המבצע המכונה "אחריות מנצחת", אגף התנועה של המשטרה נערך בכוחות מתוגברים. שוטרי האגף יפעלו בצירים הבין-עירוניים כדי לאכוף את תקנות הסגר.

במשטרה אמרו, כי הפעילות האופרטיבית תתמקד בפריסה ארצית של עד 25 מחסומים בצירים המרכזיים המובילים לערים, במהלך כל שעות היממה. המחסומים נועדו ליצור רשת חסימות בין השטח העירוני והבין-עירוני, ובכך להגביר את האפקטיביות של אכיפת הסגר.

מפת המחסומים (דוברות המשטרה)מפת המחסומים (דוברות המשטרה)

בנוסף למחסומים, יפעלו במהלך כל היממה אלפי שוטרים וניידות, שיבצעו סריקות בכלל הצירים ברחבי הארץ, ויפעילו חסימות מדלגות לאיתור אזרחים שאינם מצייתים לתקנות. באגף התנועה ציינו כי "בשל פעילות המחסומים והבידוק הקפדני, קיים צפי לעומסי תנועה בחלק מהכבישים הבין-עירוניים. על כן, נדרש מציבור משתמשי הדרך להיערך בהתאם ולנהוג במשנה זהירות".

"אנו שבים ומדגישים כי על הציבור להישמע להנחיות ולהימנע ממפגש מיותר עם השוטרים בשטח, על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל", סיכמו באגף התנועה.

במסגרת ההיערכות המשטרתית, אלפי שוטרים ושוטרי משמר הגבול יתפרסו החל ממחר במוקדים רבים ברחבי הארץ. בפעילות יושם דגש על הפיקוח והאכיפה של הגבלות ההתקהלות, התנועה והמסחר, וכן על אכיפת חובת הבידוד. המשטרה תגביר את הפעילות היזומה לפיקוח ואכיפה, הן במרחב הבין-עירוני והן בתוך היישובים עצמם.

שרי הממשלה אישרו אמש את תקנות הסגר, שנכון לעכשיו יימשך שבועיים. הסגר יכלול הגבלות על היציאה ממקומות המגורים ועל ההתקהלות, השבתה של מערכת החינוך למעט החינוך המיוחד, סגירת מקומות העבודה למעט אלו שיוגדרו חיוניים, סגירת המסחר ומקומות הבילוי והפנאי, וצמצום התחבורה הציבורית.

תגיות:מחסומיםמשטרת ישראלנגיף הקורונהסגר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה