חדשות בארץ

ליברמן: פועל לגיבוש בלוק עם ימינה, יש עתיד וסער

בריאיון לרדיו 103fm, אמר יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, כי הוא מנהל מגעים לגיבוש בלוק עם יש עתיד, ימינה ומפלגתו של גדעון סער, שיפעל לאחר הבחירות להחליף את שלטון נתניהו. בימינה הכחישו בתוקף את דבריו: "פייק מוחלט"

ליברמן, לפיד ובנט, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)ליברמן, לפיד ובנט, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר הבוקר (ראשון) כי הוא מנהל מגעים לגיבוש בלוק – יחד עם יש עתיד, ימינה ומפלגת תקווה חדשה של גדעון סער – שיפעל לאחר הבחירות להקים ממשלה חלופית לזו של קואליציית הימין-חרדים בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"אני משתדל שאנחנו נבנה בלוק של אותן ארבע מפלגות שחתמו על הסכם עודפים, שמיד אחרי הבחירות ינהל את המשא ומתן", אמר ליברמן בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103fm. "אני מקווה שיהיו עוד כמה מפלגות שיהיו מוכנות להצטרף לאותו בלוק".

ליברמן ציין כי "הבלוק לא חתום ולא סגור מעבר להסכם העודפים", אבל הצהיר כי הוא מתחייב "לעשות מאה אחוז מאמץ" כדי לכונן אותו: "אני חושב שבמקביל למערכת הבחירות צריך להדק גם את הקשר ואת התיאום בין אותן מפלגות. אני מקווה שיום לאחר הבחירות נכריז שאותן ארבע מפלגות מנהלות משא ומתן ביחד, ונמליץ ביחד. רק ככה אפשר להחליף את השלטון. זה לא רק להחליף את נתניהו, מבחינתנו זו החלפת השלטון, וגם חקיקה אחרת כמו בנושא נישואין אזרחיים ותחבורה ציבורית בשבת".

בימינה מסרו בתגובה לדבריו של ליברמן כי מדובר ב"פייק מוחלט. אנחנו עסוקים ביצירת 400 אלף מקומות עבודה למובטלים ובאיחוי הקרעים בעם, לא בבלוקים מדומיינים".

תגיות:אביגדור ליברמןישראל ביתנוימינהבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה