מעניין

מדהים את הרשת: לא תאמינו באיזה שיא מחזיקים בני המשפחה הזו

12 אחים בני משפחה אחת - שברו לאחרונה שיא גינס, והשיגו לעצמם את התואר המוזר במקצת, שבתרגום חופשי נקרא 'בני המשפחה בעלי הגילאים המעורבים ביותר ששייכים למשפחה אחת'

אא

12 אחים בני משפחה אחת - שברו לאחרונה שיא גינס, והשיגו לעצמם את התואר המוזר במקצת, שבתרגום חופשי נקרא 'בני המשפחה בעלי הגילאים המעורבים ביותר ששייכים למשפחה אחת'. 

אמנם 12 האחים למשפחת ד'קרוז גרים במדינות שונות, אך עם זאת - זה לא הפריע לשופטים של שיאי גינס להעניק להם את התואר הזה, ולו רק בשל העובדה שגילם של כל 12 האחים נע בין 75 ל-97. הבכורה מבין האחים, דורין, נולדה בשנת 1923 ואילו הצעירה, יוג'ניה, נולדה כעבור יותר משני עשורים, בשנת 1945.

בשושלת האחים תמצאו גם את פטריק שנולד בשנת 1925, את ז'נבייב שנולדה ב-1927, את ג'ויס שנולדה ב-1929, את רוני שנולד ב-1930, את בריל שנולד ב-1932, את ג'ו שנולד ב-1934, את פרנצ'סקה שנולדה ב-1936, את אלתיאה שנולדה ב-1938, את תרזה שנולדה ב-1940, ואת רוזמרי שנולדה ב-1943. 

עכשיו עצרו, ושימו לב לנתון המעניין הזה:

כמעט כל 12 האחים נולדו בהפרשים של שנתיים בלבד זה מזה, חוץ מרוזמרי שנולדה בהפרש של שלוש שנים מאחותה תרזה, אך שנתיים לאחר היוולדה נולדה בת הזקונים יוג'ניה. 

"זה מרגיש ממש נפלא לקבל את שיא הגינס הזה", אמרה ג'ויס בת ה-91 בראיון ל-CNN. "אנחנו גאים מאוד בעובדה שאנחנו עדיין בחיים. זה השיא הגדול ביותר".

האחים, ילידי פקיסטן, מתגוררים כעת בארצות הברית, קנדה ושוויץ, וכעת בגלל הקורונה - איחוד משפחתי לא נראה אמנם באופק, אך אין יום שעובר עליהם מבלי שייפגשו בזום. "הקשר בינינו זה מה שעוזר לנו להחזיק מעמד", הם אומרים. 

תגיות:משפחהשיא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה