מעניין

מה קרה לתאומות הסיאמיות, שהרופא אמר ש'ימותו תוך יום' מהלידה?

היו להם ארבע בדיקות אולטראסאונד לפני הלידה, ואף אחת מהן לא הראתה סימנים על כך שברחמה של רעייתו יש תאומות, בטח שלא סיאמיות (תאומות שמחוברות מאיבר מסוים בגוף, בדרך כלל הראש). מה קרה איתן בסוף?

אא

לפני ארבע שנים, כאשר איברהימה ואשתו, תושבי סנגל, ציפו לתינוק - לא הייתה להם שום סיבה להאמין שזה לא יהיה הריון רגיל.

היו להם ארבע בדיקות אולטראסאונד לפני הלידה, ואף אחת מהן לא הראתה סימנים על כך שברחמה של רעייתו יש תאומות, בטח שלא סיאמיות (תאומות שמחוברות מאיבר מסוים בגוף, בדרך כלל הראש).

"הרופא אמר לנו מיד אחרי הלידה שהתאומות ימותו אחרי כמה ימים", מספר איברהימה. 

האב סירב להאמין לתחזיות הפסימיות של הרופאים, ועל כל מה שהם אמרו 'לא', הוא אמר 'כן'. "ידעתי שאני חייב להציל אותן, ולקחתי אותן מסנגל לבריטניה, כדי שיעברו את כל הניתוחים שהן צריכות, ולתת להם סיכוי טוב להילחם".

היום, מרימה ונדיי - הולכות לגן בדיוק כמו שאר הילדות בנות הארבע, שבגן שלהן, מתמקמות במקום שלהן, משחקות ומתחברות לילדות אחרות כמו כולם. "היום כשאני מסתכל במראה האחורית ורואה אותן ככה בדרך לגן, אני חושב שזה היה חלום בלתי מושג", אמר האב לחדשות BBC. "מבחינתי, כל מה שהגיע אחרי הלידה שלהן הוא בונוס".

למרימה ונדיי יש שני לבבות נפרדים, אך הן חולקות את אותו כבד ומערכת עיכול. "לראות אותן היום הולכות לגן ומתפקדות כמו ילדות רגילות, זה בשבילי הישג יוצא דופן, ואני רק מקווה שזה ימשיך ככה".

תגיות:נס רפואיתאומות סיאמיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה