פעילות הידברות

לא יודעים מה לעשות עם הילדים בסגר? הפתרון כאן בפנים

שוב סגר, הילדים בבית וכבר מטפסים על הקירות משעמום? עולם הילדים של הידברות יספק להם תעסוקה איכותית ומהנה, ועכשיו גם במבצע מיוחד: 19 ₪ בלבד לחודש הראשון

  • כ"ח טבת התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מה הילדים שלכם הולכים לעשות בימי הסגר? הימים מתארכים, והילדים משתעממים בלי תעסוקה מסודרת. ואז – או שהם מסתובבים בחוסר מעש, או רבים ביניהם רק מתוך שעמום, או שהם נדבקים למסכים, ומי יודע מה מוצאים בהם...

עולם הילדים של הידברות מספק להם אפשרות אחרת. עשרות תכנים עשירים, מגוונים, איכותיים ומבוקרים, יעניקו לילדיכם שעות של הנאה, ולכם – שקט נפשי, בידיעה שהם צופים רק בתכנים איכותיים, יהודיים, שמתאימים לילדים שלכם ולערכים שאתם רוצים להנחיל להם.

מה באתר, אתם שואלים? מה לא! סרטים איכותיים, סדרות קומדיה ודרמה, תוכניות אירוח מהמיטב של ערוץ הידברות, תכנים מעניינים על פרשת השבוע, משחקים אינטראקטיביים, קומיקס לקריאה וגם לצפייה, בדיחות, חידוני טריויה, סרטוני טבע יפהפיים – גם בתלת ממד, סרטוני הדרכה למגוון יצירות אמנות יפהפיות המותאמות לילדים.

בעולם הילדים תמצאו תכנים שמתאימים לכל קשת הגילאים של הילדים שלכם, מן הגיל הרך ועד לבני הנעורים, כך שכל אחד יוכל למצוא את התוכניות, המשחקים והיצירות שמתאימים לו.

הילדים יוכלו ליהנות באתר משלל הדמויות האהובות והמוכרות של ערוץ הידברות, ולצפות בתכניות האהובות כמו "התחנה שלנו", "מלון ברושים", "משל הקדמוני", "שלומי וסתם", "כמו גדולים", "חדשות בזמן" ועוד ועוד.

ועכשיו, במיוחד לימי הסגר – עולם הילדים במבצע מיוחד: 19 ₪ בלבד לחודש הראשון. כן, רק 19 ₪ ואתם יכולים ליהנות מכל הטוב הזה.

אז הזדרזו להירשם כאן, והסגר הזה ייראה אחרת.

תגיות:מבצעעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה