חדשות בארץ

עמיר פרץ פורש מהחיים הפוליטיים: "לא אכהן בכנסת הקרובה"

יו"ר מפלגת העבודה הודיע כי לא יתמודד בבחירות לכנסת ה-24: "אמשיך לפעול למען הציבור הישראלי מתוך אהבת אדם ואמונה גדולה בצורך לקרב בין כל חלקי העם"

פרץ (צילום: פלאש 90)פרץ (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, הודיע הבוקר (רביעי) כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים וכי לא יתמודד בבחירות לכנסת ה-24. "אמשיך לפעול למען הציבור הישראלי מתוך אהבת אדם ואמונה גדולה בצורך לקרב בין כל חלקי העם בשעה שהקרע הפנימי מאיים למוטט את היסודות עליהם בנויה החברה הישראלית", אמר בהודעה שפרסם. "כל חיי פעלתי מתוך תחושת שליחות ודוגמה אישית, וכך אני מתכוון להמשיך לנהוג".

פרץ הוסיף וציין: "בחרנו את כבוד השופט שמעוני שיעמוד בראשות ועדת הבחירות במפלגת העבודה, שתוודא הליך דמוקרטי הוגן, שקוף ובלתי תלוי לחלוטין".

חברת הכנסת מרב מיכאלי מסרה בתגובה, כי "‏לעמיר פרץ זכויות רבות בציבוריות הישראלית, ואזכור לו זאת תמיד. פרישתו היום חשובה מאוד לניסיון להציל את מפלגת העבודה ולאחד את השורות בה. אני מאחלת לעמיר בהצלחה. עכשיו הוא צריך למשוך את הערעור שלו על החלטת בית המשפט ולאפשר למפלגת העבודה פריימריז והתחלה חדשה".

כזכור, לפני כשלושה שבועות הודיע פרץ כי לא יעמוד בראש מפלגת העבודה בבחירות הקרובות לכנסת. "זה הזמן לאפשר לכוחות חדשים לפרוץ ולהנהיג, ואני אעמוד לרשותם למען המדינה ולמען המפלגה", כתב בפייסבוק.

בתחילת החודש שעבר הכריז פרץ באופן רשמי על מועמדותו לתפקיד נשיא המדינה. "זה אחד התפקידים שאני יכול לתרום בו למדינת ישראל", אמר בריאיון לגלי צה"ל. "יש שסעים וקרעים, מתח עצום בעם. יש לי יכולת ליצור הידברות – גם עם החרדים, גם עם החילונים, גם עם הימנים והשמאלנים. כולם יודעים להעריך את עמדותיי, אפילו כאלה שמתנגדים להן".

תגיות:עמיר פרץמפלגת העבודהבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה