חדשות בארץ

אש נורתה לעבר כוח צה"ל בגבול הרצועה, אין נפגעים

כוח הנדסי של צה"ל ביצע עבודות חישוף באזור כיסופים, מצדה המערבי של גדר המערכת. לעבר הכוח נורו יריות, שפגעו בשמשתו הקדמית של דחפור. בתגובה לירי, תקף טנק של צה"ל עמדת חמאס. לאחר ירי צליפה נוסף מהרצועה, הותקפו שתי עמדות נוספות של הארגון

אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 14:35)

תקרית חמורה: מחבלים ירו בצהריים (רביעי) משטח רצועת עזה לעבר כוח הנדסי של צה"ל, שעסק בפעילות חישוף הנדסי בצד המערבי של גדר המערכת באזור כיסופים שבדרום הרצועה. בחסדי שמייים, לא היו נפגעים לכוחות צה"ל, אולם לפחות ארבעה קליעים פגעו בשמשתו הקדמית של דחפור מסוג D9 עמו עבד הכוח. בתגובה לירי, תקף טנק של צה"ל עמדת חמאס. כשעה לאחר מכן זוהה ירי נוסף מכיוון הרצועה לעבר כלי הנדסי באותו אזור. גם במקרה זה לא היו נפגעים. טנק צה"ל הגיב בתקיפה של שתי עמדות חמאס נוספות סמוך לנקודת הירי.

במועצה האזורית אשכול אמרו, כי "לפני זמן קצר בוצע ירי לעבר כוחות צה"ל הפועלים בגבול באזור מרכז המועצה. אין נפגעים באירוע. צה"ל פועל במקום, והאירוע בשליטה. אנו בקשר שוטף עם הצבא, ואין שינוי בהנחיות לתושבים".

לדברי מקורות פלסטיניים, הכוח הישראלי ביצע עבודות חישוף ליד שדות חקלאיים מזרחית לח'אן יונס. העבודות נועדו למנוע ממחבלים להסתייע בצמחייה כדי להתגנב אל הגדר ולהטמין מטענים בסמוך לה. לפני תחילת העבודות, פיזר צה"ל כרוזים לחקלאים הפלסטיניים, בהם הזהיר אותם כי עליהם להרחיק את עיבוד שדותיהם מהגדר. 

תגיות:חמאסרצועת עזהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה