חדשות בארץ

בפעם השלישית: כיצד קרה שהמטופל קיבל מנת חיסון כפולה כנגד הקורונה?

אחרי פעמיים בהן תושבים קיבלו מנות חיסון כפולות נגד נגיף הקורנה - השבוע זה קרה בפעם השלישית (!), הפעם במתחם קופת חולים 'מכבי' בירושלים, שם הזריק חובש מנת חיסון גדולה מהנדרש, לאחד המטופלים

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

אחרי פעמיים בהן תושבים קיבלו מנות חיסון כפולות נגד נגיף הקורונה - השבוע זה קרה בפעם השלישית (!), הפעם במתחם קופת חולים 'מכבי' בירושלים, שם הזריק חובש מנת חיסון גדולה מהנדרש, לאחד המטופלים. 

על פי הדיווח ב'ישראל היום' - המטופל הועבר ליחידה להשגחה צמודה על מקבלי החיסון, ולאחר שחש בטוב ולא הראה כל תופעות לוואי כתוצאה מכמות החיסון הגדולה שקיבל - שוחרר לביתו כעבור שעות אחדות במקום. 

'מכבי' מסרה כי המקרה דווח למשרד הבריאות, ובד בבד יפיקו המעורבים במקרה את הלקחים הנדרשים - אולם ככל הנראה, הטעות נבעה בשל העובדה שבמהלך ניסוי החיסונים של פייזר - כן הוזרקה מנת חיסון גדולה יותר לנסיינים, מבלי שנצפו תופעות לוואי קשות. 

בשני המקרים האחרים שהתרחשו בישראל - אישה בת 66 שקיבלה מנת חיסון גדולה יותר מהמקובל פונתה לבית החולים, למרות שלא סבלה מתופעות לוואי. במקרה האחר רוקח קיבל מנת חיסון גדולה פי חמש מהנדרש, גם כן במתחם החיסונים של מכבי.

כשהמקרה דווח למשרד הבריאות, התגובה שנמסרה ממנו הייתה שהרוקח הושאר לפיקוח בבית החולים וכי לא נשקפת סכנה לחייו - אם כי הוא כן סבל מתופעה של נפיחות וכאב מקומי במקום החיסון. 

תגיות:חיסוןטעותכמותקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה