חדשות בארץ

בעל חיים מוזר נצפה בכנרת, והרשת בלחץ: האם אכן מדובר בתנין כפי שנטען כבר בעבר?

"יש דגים גדולים בכנרת, אבל בגודל כזה? גם כבאי נוסף ומציל שהיו איתי, חושבים שזה תנין": אומר הכבאי שתיעד את בעל החיים המסתורי

אא

סרטון שהופץ בשעות האחרונות - עושה שמות ברשתות החברתיות, והלחיץ את תושבי טבריה. 

את הסרטון צילם לוחם אש מתחנת כיבוי מקומית בשם יוסי מזרחי, דקות אחדות לפני שהחל את המשמרת שלו. כשהבחין לפתע בבעל חיים מוזר ששוחה בכנרת, הוא הוציא במהרה את מכשיר הטלפון שלו והחל לצלם. "הראש ומבנה הגוף שלו כמו של תנין", סיפר מזרחי בשיחה עם 'מאקו'. "יש דגים גדולים בכנרת, אבל בגודל כזה? גם כבאי נוסף ומציל שהיו איתי, חושבים שזה תנין".

מזרחי צודק. יש דגים גדולים בכנרת, אבל האם יש להם ראש ארוך כשל נחש, כפי שנראה מהסרטון? זה כבר לא כל כך בטוח. יוסי הוסיף וסיפר כי בעבר כבר רצו שמועות על כך שישנם תנינים בכנרת, אולם אף אחד עוד לא הצליח להוכיח ולאמת אותן. 

מרגע שהתפרסם, הסרטון הפך לויראלי והקים סערה ברשת - ובפרט בקרב תושבי טבריה המבוהלים, שחלקם תמכו בטענתו של מזרחי כי מדובר בתנין, ואחרים הציעו כי מדובר בנחש או אפילו ענפים צפים. "תנין בכנרת? הלוואי. סוף סוף היינו עולים לכותרות ואנשים היו נזכרים שטבריה קיימת", אמר תושב העיר בשם רוני. 

"אני לא מדמיין. זה נראה לגמרי כמו תנין", ממשיך מזרחי לטעון, ומוסיף בהומור כי "אולי הוא קפא מקור בחמת גדר, וברח להתחמם במים של הכנרת".

מהנהלת הכנרת נמסר כי "בעבר מישהו המציא סיפור דומה על תנין שוחה בכנרת, אבל לנו לא ידעו דבר על כך".

תגיות:לחץבעל חייםכנרתמוזרטבריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה