חדשות בארץ

נתניהו בירך את ביידן: "מצפה לעבוד איתך"

ראש הממשלה נתניהו בירך את הנשיא ה-46 של ארצות הברית, ג'ו ביידן, ואת סגניתו קמלה האריס לרגל כניסתם לתפקידם. שגריר ישראל בארצות הברית, גלעד ארדן: "הנשיא ביידן וסגנית הנשיא האריס, אזרחי ישראל מצפים לביקורכם בירושלים"

נתניהו, הערב (צילום מסך, לע"מ)נתניהו, הערב (צילום מסך, לע"מ)
אא

(סרטון: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך הערב (רביעי) את נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, ואת סגניתו קמלה האריס עם תחילת כהונתם.

בסרטון שפרסם ברשת, אמר נתניהו: "הנשיא ביידן, יש בינינו ידידות אישית חמה במשך עשרות רבות של שנים. אני מצפה לעבוד איתך כדי לחזק עוד יותר את הברית בין ארצות הברית לישראל, להמשיך ולהרחיב את השלום בין ישראל לעולם הערבי ולהתמודד עם האתגרים המשותפים, בראשם האיום האיראני".

שר הביטחון בני גנץ בירך אף הוא את ביידן והאריס: "ביום חשוב זה, אני שמח לברך את הנשיא ג'ו ביידן, ידיד גדול של ישראל, סגנית הנשיא קמלה האריס וממשל ביידן כולו, עם כניסתם לבית הלבן. זהו רגע מיוחד עבור אמריקה והעולם כולו. בפנינו כל כך הרבה אתגרים. ארצות הברית וישראל במיוחד חולקות מטרות ואתגרים רבים כעת – הכלת התוקפנות האזורית של איראן ושאיפותיה הגרעיניות, מאבק בארגוני טרור וכוחות שחותרים תחת היציבות, הרחבת הנורמליזציה ומציאת פתרון לסכסוך הישראלי-פלסטיני".

"אני מצפה לעבוד עם ממשל ביידן ועם ידידיי בפנטגון כדי להתמודד עם האתגרים האלו", הוסיף גנץ. "אני בטוח שהברית החזקה בינינו והמחויבות ההדדית יסייעו לקדם את הערכים הדמוקרטיים המשותפים שלנו, להפוך את המזרח התיכון ליציב יותר ואת העולם לשקט יותר".

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, שנכנס לתפקידו גם כשגריר בארצות הברית, שיגר ברכה מוושינגטון לנשיא הנכנס ולסגניתו: "היחסים בין ישראל לארצות הברית הם עמוקים וחזקים מזה שנים רבות, ואני כשגריר הנכנס מצפה לעבוד עם הממשל החדש ולחזק אותם עוד יותר. הנשיא ביידן וסגנית הנשיא האריס, אזרחי ישראל מצפים לביקורכם בירושלים".

(סרטון: הטוויטר של ארדן)

תגיות:ארצות הבריתגלעד ארדןג'ו ביידןדיוויד פרידמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה