חדשות בריאות

גלנט לראשי רשויות: להיערך לפתיחת מערכת החינוך בשבוע הבא

בשיחה עם ראשי השלטון המקומי וראשי ערים ורשויות, ביקש מהם שר החינוך יואב גלנט להיערך לאפשרות של חזרה חלקית או מלאה ללימודים ביום שני הבא

גלנט (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)גלנט (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

שר החינוך יואב גלנט קיים היום (שני) פגישת וידיאו עם יו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס, עם יו"ר הרשויות האזוריות שי חג'ג' ועם כמאה ראשי ערים ורשויות, במהלכה ביקש מהם להיערך לאפשרות שהממשלה וקבינט הקורונה יחליטו על פתיחתם של מוסדות החינוך, בצורה חלקית או מלאה, ביום שני הבא, עם תום הסגר.

גלנט הדגיש, עם זאת, כי "בימים הקרובים תתכנס הממשלה על מנת להחליט על מועד ואופן החזרת התלמידים לבתי הספר. איני יודע מה תהיה המלצת המומחים ומשרד הבריאות, לנוכח נתוני התחלואה והסיכון להתפשטות המוטציות השונות בישראל. עם גמר הדיון, תצא הנחיה מלאה ומסודרת".

בסיכום הפגישה אמר השר, כי הוא "מבקש מכל ראשי הרשויות במדינת ישראל להיערך מעכשיו לאפשרות שמוסדות חינוך ייפתחו בשבוע הבא – וזאת משום שההיערכות לפתיחתם היא מורכבת ודורשת זמן. וכן נדרש להמשיך ולעודד את צוותי ההוראה ותלמידי כיתות י"א-י"ב להגיע ולהתחסן בקהילה".

כזכור, ב-8 בינואר נכנס לתוקפו הסגר המלא וההדוק עליו החליטה הממשלה, במסגרתו מערכת החינוך מושבתת למעט החינוך המיוחד. הסגר נועד להימשך שבועיים, אולם ביום שלישי שעבר החליטו השרים להאריכו בעשרה ימים נוספים. נכון לעכשיו, הוא אמור להסתיים ביום ראשון הבא בחצות.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מערכת החינוךיואב גלנטנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה