חדשות בארץ

עמיר פרץ עוזב את העבודה, ימשיך לכהן כשר מטעם כחול לבן

שר הכלכלה והתעשייה, עמיר פרץ, הודיע ליו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, כי החליט לעזוב את המפלגה ולהמשיך בתפקידו כשר מטעם כחול לבן: "אין לי כל כוונה להיגרר לקמפיין השנאה שאת מייצרת בימים אלה"

פרץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)פרץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

שר הכלכלה והתעשייה, עמיר פרץ הודיע הערב (שלישי) על הפסקת חברותו במפלגת העבודה והתפטרותו מהכנסת. במקביל הודיע פרץ, כי ימשיך לכהן כשר מטעמה של כחול לבן.

הצעד של פרץ בא לאחר שחברת הכנסת מרב מיכאלי – שנבחרה שלשום ליו"ר העבודה – דרשה אתמול מפרץ ומהשר איציק שמולי להתפטר מיידית מהממשלה. במכתב ששיגר למיכאלי, כתב פרץ: "אין לי כל כוונה להיגרר לקמפיין השנאה שאת מייצרת בימים אלה. מכיוון שהודעתי שאינני  מתכוון להיכלל בשום רשימה לכנסת ה- 24, ומאחר ומדובר בממשלת מעבר שכל עזיבה של שר השייך לגוש המרכז-שמאל בממשלה רק מחזקת את גוש הימין, החלטתי להיענות לבקשתו של ראש הממשלה החלופי ושר הביטחון, בנימין גנץ, ולהמשיך ולמלא את תפקידי כשר הכלכלה והתעשייה".

"אמשיך לפעול למען מאות אלפי המובטלים במסגרת אחריותי על שירות התעסוקה", הוסיף פרץ. "למען העצמאים, שזקוקים לסיוע ולהיערכות לתוכנית השיקום של הימים שאחרי הקורונה. אמשיך להירתם לסייע למפעלים הנמצאים בקשיים, ולעודד הקמת מפעלים חדשים. אני פועל בימים אלה לפרוס כיפה טכנולוגית חזקה ורחבה מעל כל אזורי הפריפריה והמגזר הלא יהודי באמצעות סדרי עדיפויות חדשים אותם קבעתי יחד עם הרשות לחדשנות".

בתגובה להודעתו של פרץ, מסרה מיכאלי: "עמיר פרץ תרם תרומה חשובה למפלגה ולמדינה. מפלגת העבודה מתחילה עכשיו מחדש, היא לא תהיה חלק מממשלת גנץ נתניהו המושחתת, היא תהיה בית של אמת".

תגיות:עמיר פרץמרב מיכאליבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה