חדשות בארץ

"מחויבות קדושה לביטחון ישראל": אשכנזי שוחח עם מזכיר המדינה האמריקני

שר החוץ גבי אשכנזי שוחח לראשונה עם מקבילו האמריקני, אנתוני בלינקן. מזכיר המדינה אמר כי מחויבותה של ארצו לביטחון ישראל "קדושה ביותר". אשכנזי: "בטוח שיחד נדע לפעול נגד הטרור העולמי וכל איום על היציבות המובל על ידי איראן ושלוחותיה"

בלינקן (תמונה: שאטרסטוק)בלינקן (תמונה: שאטרסטוק)
אא

שר החוץ גבי אשכנזי שוחח אמש (רביעי) לראשונה עם מזכיר המדינה החדש של ארצות הברית, אנתוני בלינקן, ובירך אותו עם כניסתו לתפקידו. ממשרד החוץ נמסר, כי השניים דנו בנושאים אסטרטגיים אזוריים, בהמשך הרחבת מעגל השלום, באיום האיראני ובנושאים נוספים. הם סיכמו להמשיך ולדבר, וקבעו להיפגש ברגע שהדבר יתאפשר לאור מגבלות הקורונה.

‏אשכנזי הצהיר בדבריו, כי "ארצות הברית היא ידידתה הגדולה של ישראל ושותפה אסטרטגית לתהליך השלום, היציבות הביטחונית האיזורית והיבטים כלכליים. הסכמי השלום בהובלת ארצות הברית יצרו קואליציית שלום רחבה במזרח התיכון, ועל כולנו להמשיך ולפעול להרחבת המעגל והסרת כל איום היכול לערער את היציבות הביטחונית באזור. אני בטוח שיחד נדע לפעול נגד הטרור העולמי וכל איום על היציבות המובל על ידי איראן ושלוחותיה".

בלינקן התייחס הבוקר לשיחתו עם שר החוץ: "דנתי עם אשכנזי בשותפות האיתנה בין ארצות הברית וישראל", כתב בטוויטר. "המחויבות שלנו לביטחון ישראל קדושה ביותר, ואני מצפה לעבוד עם שר החוץ ואחרים כדי לקדם את המטרות המשותפות שלנו".

תגיות:ארצות הבריתגבי אשכנזיאנתוני בלינקן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה