חדשות בריאות

בילינסון: שיפור במצבה של יולדת שנדבקה בקורונה

בית החולים בילינסון מסר, כי חל שיפור במצבה של חולת הקורונה בת ה-35 שילדה בשבוע ה-31 להריונה, והיא נותקה ממכונת האקמו. יולדת נוספת שנדבקה בנגיף מחוברת עדיין לאקמו, אולם גם במצבה חל שיפור הדרגתי

(אילוסטרציה: שאטרסטוק)(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
אא

במצבה של היולדת בת ה-35, שנדבקה בקורונה ואושפזה לפני שלושה שבועות בבית החולים בילינסון, חל שיפור. כך נמסר היום (שני) מבית החולים.

כזכור, החולה אושפזה בשבוע ה-31 להריונה בבית החולים לניאדו, אולם בעקבות הידרדרות במצבה היא הועברה לבילינסון, שם החליט הצוות הרפואי להנשימה וליילדה בדחיפות בניתוח קיסרי. היא אושפזה לאחר מכן במצב קריטי במחלקת טיפול נמרץ קורונה.

ד"ר איליה קגן, מנהלת מחלקת טיפול נמרץ קורונה בבילינסון אמר, כי "לאור שיפור בתפקוד ריאותיה, היולדת נותקה ממכונת האקמו. כעת היא מונשמת ומורדמת ביחידת טיפול נמרץ לב חזה".

בבית החולים ציינו, כי חולת קורונה נוספת, תושבת ירושלים בת 33 שילדה לפני כחודש בשבוע ה-31 להריונה, מחוברת עדיין למכונת האקמו, אולם גם במצבה חל שיפור הדרגתי. שתי הנשים החלימו מהנגיף, ואינן מאושפזות במחלקת קורונה. מצבם של הפגים, המאושפזים בפגייה במרכז שניידר לרפואת ילדים, משתפר. הוא מוגדר יציב, והם אינם זקוקים להנשמה.

תגיות:נגיף הקורונהבית החולים בילינסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה