סלבס בהתחזקות

יובל דיין: "מנסה להתמקם איפה שה’ שם אותי כרגע, למתוח את הרגע ולשמוח"

"ואני שואלת, מה -יש-? יש את עכשיו. לנסות להתמקם איפה שה׳ שם אותי כרגע. למתוח את הרגע לאלף כיוונים טובים ולשמוח בו, לא רוצה לגלגל את כדור העצבים הזה שמחפש את מי להאשים"

אא

יובל דיין ממשיכה לרגש באמצעות הרשתות החברתיות: בפוסט שהעלתה הזמרת האהובה לאחרונה, היא משתפת בתובנות שלמדה מתקופת הקורונה וכותבת כי "בתקופה הזאת, כל הזמן מתגעגעים למה שאין ומדברים רק על החוסר. על ההופעות, המסעדות, על החופש לזוז שאגב, כשהם היו לא זכור לי שאמרנו תודה מבוקר עד ערב, אלא דיברנו על דברים אחרים שאין לנו. שמתי לב שזה איזה בור שבולע.

"ואני שואלת, מה -יש-? יש את עכשיו. לנסות להתמקם איפה שה׳ שם אותי כרגע. למתוח את הרגע לאלף כיוונים טובים ולשמוח בו, לא רוצה לגלגל את כדור העצבים הזה שמחפש את מי להאשים. אם עם ישראל יודע לצאת ממשברים רק כשהוא מאוחד, אז חייכתי הבוקר לשכנה שמעצבנת אותי ותופסת לי קבוע תחנייה. (זאת לא חניה שמורה, סתם החלטתי שהיא שלי..)". ומה אתם הולכים לעשות כדי להרבות אחדות?".

בפוסט נוסף שלה כתבה יובל כך: "שניה לפני שנחזור להרגיש את הבסים בלב בהופעות, יש דבר אחד חשוב שלמדתי בתקופה הזו. שיש דברים חשובים באמת, זה בסוף בפרטים הקטנים, בתוך הבית, קרוב קרוב אליי ולא צריך הרבה. כשבפנים מסודר אז הכל בחוץ מאיר אליי. זו תקופה שתמיד מרגשת אותי מאוד.. של התחדשות והכנה לשנה החדשה שבפתח. אני מאחלת לכולנו שרק נחייך כל החיים!", היא מסכמת. 

תגיות:התחזקותסלבס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה