מעניין

גם אתם תתרגשו: ילד ביקש מאמו להכין שני כריכים מדי יום, לא תאמינו מדוע

"הבן שלי אף פעם לא היה אכלן גדול, אז כן, אפשר לומר שהייתי מופתעת מהבקשה שלו": מי קיבל את הכריכים לבסוף? גם אתם תתרגשו כשתקראו את זה 

אא

אמהות יכולות לעמוד בשלל הפתעות בחיים, אולם כשג'וזט נשאלה על ידי בנה בן ה-14 דילן, האם היא יכולה להכין לו שתי ארוחות צהריים לבית הספר - היא הרימה גבה. 

"הבן שלי אף פעם לא היה אכלן גדול, אז כן, אפשר לומר שהייתי מופתעת מהבקשה שלו", היא משחזרת. 

לאחר שהחלה 'לנבור' ולהתעניין בסיבות לבקשתו, הבינה ג'וזט כי הצדק עמה, וכי הסיבה שבנה מבקש ממנה ארוחת צהריים נוספת - היא כלל לא עבורו. 

"מסתבר שיש בבית הספר ילדים רעבים, וזה לא צחוק", אומרת ג'וזט. "דילן סיפר לי שהארוחה מיועדת לילד קטן שלומד בבית הספר, שבהפסקה אוכל רק כוס של פירות. "דילן דיבר איתו, והילד סיפר לו שלאמא שלו אין כסף לאוכל. מיד אמרתי שאני מסכימה, והתחלתי להכין שתי ארוחות צהריים מזינות כל יום".

מאוחר יותר התברר שאמו של הילד היא אם חד הורית, שפוטרה לאחרונה מעבודתה ולכן לא יכולה להרשות לעצמה לשלוח את הילד לבית הספר, עם כריך. "זה היכה בי בצורה הכי קשה שיכולה להיות, כי נזכרתי במצב שלנו לפני כמה שנים. גם אני ובני היינו חסרי בית. גרנו במכונית שלי, ולא היה לנו אוכל".

לא די בזה שג'וזט נעתרה לבקשתו של בנה, אלא שלכל ארוחת צהריים שהכינה לבנה ולחברו החדש, היא צירפה פתקי עידוד נפלאים שנתנו חשק לאכול. ג'וזט, אף היא אם חד הורית, הוזעקה למשרד מנהל בית הספר - שם ביקשה אמו של הילד להודות לה באופן אישי, על העזרה לבנה בזמן המשבר שלה.  "אני לא חושבת שעשיתי משהו מיוחד", אומרת ג'וזט היום. "פשוט עשיתי מה שכל בן אדם אמור לעשות".

אמו של הילד אמרה לג'וזט כי היא כבר עומדת היום על רגליה, ורצתה להחזיר לה את הכסף עבור הארוחות של בנה - אך ג'וזט סירבה בתוקף. "על מעשים טובים לא משלמים בכסף", אמרה וביקשה מהנהלת בית הספר, שתשלם בצורה של גיוס תרומות לילדים אחרים שאין להם. "אף ילד לא צריך להיות במצב כזה שהוא רעב לכריך", היא אומרת. "לנו ההורים יש מצבים קשים לפעמים, אבל ילד לא צריך להרגיש שאין כסף לאוכל. זה דבר בסיסי".

בקשתה נענתה, והנהלת בית הספר גייסה עד כמה 400 דולר שיוקצו למען מטרה נעלה זו. 

תגיות:כריכיםתלמידמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה